خبر خوش فرماندار شهرستان قرچک در جلسه ستاد کرونا

قرچک (پانا) - فرماندار شهرستان قرچک در جلسه ستاد کرونا در این منطقه از واکسینه شدن ۸۲ درصد جمعیت شهرستان قرچک خبر داد و گفت خوشبختانه در ۱۰ روز اخیر فوتی ناشی از کرونا در این منطقه وجود نداشت.

کد مطلب: ۱۲۳۶۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
خبر خوش فرماندار شهرستان قرچک در جلسه ستاد کرونا

بهمن خطیبی، فرماندار شهرستان قرچک تشریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در دولت، تلاش‌های کادر بهداشت و درمان و همکاری آحاد مردم، وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در کشور رو به بهبودی بوده و قرچک نیز از این موضوع مستثنی نیست.

خطیبی با اشاره به این ویروس همچنان فعال و با نوع جدید نمایان است، گفت: خوشبختانه در ۹ روز اخیر فوتی ناشی از کرونا در شهرستان نداشته‌ایم و درصد بستری‌ها نیز کاهش چشمگیری داشته، اما نباید روند پیشگیری مورد غفلت قرار گیرد.

فرماندار قرچک افزود: بر اساس مصوبه ستاد استان تهران مدیریت بیماری کرونا، رصد وضعیت بیماری در بین دانش‌آموزان و آموزگاران برای شناسایی به‌موقع آسیب‌پذیری احتمالی امری ضروری‌است که باید در قرچک نیز جدی گرفته شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: پایگاه تجمیعی پویینک و سایر پایگاه‌های سلامت برای انجام واکسیناسیون فعال بوده که از مردم تقاضا داریم برای حفظ سلامتی خود و دیگران هرچه سریع‌تر به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

خطیبی تاکید کرد: ۱۴۰ مدرسه در قرچک مجوز دارند به‌صورت ترکیبی و اقتضایی امر تدریس را به صورت حضوری داشته باشند که این مهم در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: مدارس باید دستورالعمل‌ها را در قالب کمیته سلامت اجرا و وضعیت دانش‌آموزان را به طور مرتب رصد کنند.

خطیبی تصریح کرد: اداره صمت و اتاق اصناف با همکاری شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارات باید به‌طور مرتب فعالیت صنوف پرخطر از جمله تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، پاساژهای سرپوشیده، چای‌خانه‌ها و غیره را مورد نظارت قرار دهند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار