برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان شهرستان شیروان

شیروان (پانا) - انتخابات شورای مرکزی انجمن اولیاءو مربیان شیروان با حضور رؤسای این انجمن در محل سالن اجتماعات کانون‌های فرهنگی تربیتی سمیه و شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان شهرستان شیروان

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان در این مراسم گفت: از همه شما اعضای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان از اینکه قدر دانسته و برای بزرگترین سرمایه زندگی خودتان، یعنی فرزندانتان وقت گذاشتید تا در این جلسه شرکت کنید، سپاسگزار هستم.

یحیی محمد عباسی افزود: هر زحمت و تلاشی برای دانش آموزان خود می کشیم برای این است که همه آنان سرمایه های زندگی ما هستند.

کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز گفت: انجمن اولیاء و مربیان یک نهاد مردمی و تاثیرگذار است و به منظور تقویت، مشارکت و همفکری همه خانواده‌ها در تصمیم گیری، تصمیم سازی و ارتقاء فعالیت های تربیتی و آموزشی مدرسه و ارتباط بین خانه و مدرسه تشکیل می‌شود.

گلدسته فریدونی با اشاره به اینکه همه اعضای انجمن اولیاء و مربیان باید شرح وظایف را به خوبی مطالعه کرده و با آگاهی کامل به فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس بپردازند، افزود: ساماندهی سرویس های مدارس، برگزاری جلسات ماهانه انجمن اولیاء و مربیان، تشکیل اتاق گفتگوی اولیاء و مربیان، برگزاری هفته پیوند، تهیه مجلات پیوند، برگزاری کلاس های آموزش خانواده، مشاوره و... بخشی از فعالیت های اعضای انجمن اولیاء و مربیان در مدارس است.

وی انتخاب اعضای فعال با ایده های نو در شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان را عامل تاثیرگذاری در تربیت و پرورش فرزندان آینده این سرزمین برشمرد و گفت: اگر بتوانیم با همکاری اعضای انجمن اولیاء و مربیان در مدارس، دانش آموزان را به خوبی تربیت کنیم، افرادی متعهد و مسئولیت پذیر را برای جامعه آماده کرده ایم.

لازم به یادآوری است که پس از بیان اهداف و شرایط احراز عضویت کاندیداها در شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان توسط کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان و معرفی کاندیداها، این انتخابات، با نظارت مسئولان حاضر به صورت رأی گیری مخفی برگزار و آقایان و خانم ها محمود دوستار مقدم، صفرعلی شعبانیان، حسن قلی زاده، محمد حسین اسلامی، مرتضی باقری، سکینه شرافتمند به عنوان اعضای اصلی و قمرالملوک دانش پژوه، رمضانعلی مرصعی و زهرا فکری به عنوان اعضای علی البدل شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان به مدت یک سال انتخاب شدند.

در زمان برگزاری این انتخابات مهدی صادقی کارشناس مسئول بازرسی، سید محمد حسینی کارشناس حراست، جهت نظارت بر فرآیند انتخابات حضور داشتند.

خبرنگار: ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار