برگزاری کارگاه توانمندسازی دبیران با محوریت توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه شهرستان‌های استان تهران گفت دوره آموزشی با محوریت توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای ویژه سرگروه‌های استانی دوره اول متوسطه و دو نفر از سرگروه‌های منتخب مناطق با هدف تربیت مدرس در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۳۶۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه توانمندسازی دبیران با محوریت توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی گفت: این دوره آموزشی طی 3 جلسه 8 ساعته روزهای پنجشنبه یازدهم آذرماه، و یکشنبه چهاردهم و چهارشنبه هفدهم آذرماه جاری از ساعت 8:30 الی 16 به میزبانی دبیرستان نمونه دکتر حسابی واقع در آموزش و پرورش شهرستان ورامین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان دوره نمایندگانی از گروه‌های درسی دوره اول متوسطه شامل "قرآن و پیام‌های آسمانی، ریاضی، علوم تجربی، مطالعات اجتماعی، کار و فناوری، فرهنگ و هنر، زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، عربی و آمادگی دفاعی هستند، که مجموعا 30 نماینده در این جلسه حضور یافتند.

هاشمی با اشاره به اینکه امید است بتوانیم با هدف‌های پیش‌بینی شده این دوره، به سمت نشر علوم بعنوان زکات علم پیش برویم، با تأکید بر اینکه در اغلب مناطق، دانش‌آموزان کم برخوردار هم وجود دارند که استطاعت شرکت در کلاس‌های جانبی و تقویتی را ندارند، تصریح کرد: باید سعی کنیم معلمان توانمندی تربیت کنیم که کلاس‌های درس خود را چنان مدیریت کنند که هم شوق یادگیری را در دانش‌آموزان ایجاد کنند هم اندوخته علمی قوی برای ارائه دروس داشته باشند.

سرفصل‌های آموزشی این دوره عبارتند از، پنجشنبه یازدهم آذر ماه، مبانی تدریس فعال و مهارت‌های ارائه فعال، یکشنبه چهاردهم آذر ماه، روش‌های تدریس و انواع تمرین و چهارشنبه هفدهم آذرماه، روش‌های یادگیری معلمان.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار