معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان

اولویت معاونت پرورشی و فرهنگی توسعه مهارت‌های تخصصی مدرسان درس تفکر و سبک زندگی است

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل عنوان کرد توسعه شایستگی‌ها و مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای مدرسین درس تفکر و سبک زندگی جزو اولویت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی این استان است.

کد مطلب: ۱۲۳۶۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اولویت معاونت پرورشی و فرهنگی توسعه مهارت‌های تخصصی مدرسان درس تفکر و سبک زندگی است

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در جمع مدرسین درس تفکر و سبک زندگی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل، با بیان اینکه ارتقای کیفیت آموزش و پرورش و توسعه مستمر شایستگی های حرفه ای معلمان درس تفکر و سبک زندگی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اولویت های معاونت پرورشی و فرهنگی همواره در طول سال مدنظر است، درس تفکر و سبک زندگی را راهکار معلم در انتقال ارزش های ایرانی - اسلامی به نسل آینده دانست.

وی افزود: بی شک تدریس فعال این واحد درسی در مدارس می تواند بخشی از دغدغه های تربیتی، اخلاقی و اجتماعی خانواده ها در حوزه تربیت فرزند را پاسخگو باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ادامه به فراخوان هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اشاره و ضمن دعوت از شرکت کنندگان در این فراخوان، اثربخشی فرایند تعلیم و تربیت را در گرو اتخاذ راهکارهای خلاق و نوین مبتنی بر شیوه های فعال با بهره گیری از تکنولوژی آموزشی و تکنولوژی ارتباطی روز بیان کرد.

خلیلی موسوی ضمن تشکر از اهتمام مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو در برگزاری کارگاه توانمندسازی مدرسین درس تفکرو سبک زندگی، همچنین از برگزاری دوره ای این کارگاه ها در تمامی مناطق و نواحی این استان خبر داد.

گفتنی است: در پایان از منتخبین درس تفکر و سبک زندگی ناحیه دو با اهدای لوح تقدیر و جایزه تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار