معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری:

کشور را نمی‌توان از پشت مانیتور اداره کرد

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با اشاره به آثار و برکات حضور میدانی رئیس‌جمهوری و دیگر اعضای دولت در مناطق مختلف کشور تاکید کرد کشور را از پشت مانیتور نمی‌توان اداره کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کشور را نمی‌توان از پشت مانیتور اداره کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور مجلس ریاست‌جمهوری، سیدمحمد حسینی در دیدار با نماینده ‌ولی فقیه و امام جمعه کرمان افزود: با حضور میدانی رئیس‌جمهوری در استان‌ها هم اولویت‌ها مشخص و هم کم‌کاری‌ها بررسی و تصمیم‌های خوبی گرفته می‌شود. بررسی‌ها برای تحقق توسعه با حضور صاحب‌نظران انجام می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در ادامه با بیان اینکه سند تحول دولت به‌زودی رونمایی می‌شود گفت: تحقق این سند در استان‌ها می‌تواند به پیشرفت تمامی نقاط کشور به صورت متوازن کمک کند. جهت‌گیری بودجه استان‌ها هم به سمت عدالت و کاهش تورم و نیز ظرفیت‌های هر استان در این سند لحاظ می‌شود.

حسینی با بیان اینکه نباید وضع موجود ادامه پیدا کند اظهار داشت: تغییرات اساسی می‌تواند در کشور انجام گیرد ‌و نباید به وضع موجود اتکا کنیم که در این زمینه همکاری دولت و مجلس می‌تواند کمک‌کننده باشد. پیشنهادها را برای تحقق توسعه در دولت دنبال می‌کنیم. اکنون فرصتی مناسب برای همکاری سه قوه است و برای بهبود وضع اقتصادی کشور می‌توان کارهای بسیاری در حوزه اقتصادی، معیشتی و فرهنگی انجام داد که کرمان هم از این نظر ظرفیت فراوانی دارد و در جاهایی هم پیش‌قدم بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه گزارش اقدامات ۱۰۰ روزه دولت به‌زودی ارائه می‌شود گفت: شاید به اندازه‌ای که کار شده اطلاع‌رسانی نشده و مردم باید از این اقدامات مطلع شوند.

حسینی ابراز امیدواری کرد که بة‌زودی هیات دولت نشستی با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان داشته باشد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب شهیدسلیمانی افتخاری برای استان کرمان است و کارهای فراوانی می‌توان در این خصوص انجام داد، گرچه ایران دلبسته این شهید است اما در معرفی او انتظارها از کرمان بیشتر است.

حسینی بیان کرد: امیدواریم مراسم سالگرد سردار دل‌ها با محوریت استان کرمان برگزار و به برنامه‌ای هرساله برای کشور تبدیل شود؛ می‌توان برنامه‌های خوبی برای معرفی ابعاد شخصیتی این شهید داشت.

وی در ادامه به سفرهای استانی رئیس‌جمهوری هم اشاره کرد و ادامه داد: سفرهای استانی برکات خوبی می‌تواند داشته باشد، باید در میان مردم حضور پیدا کرد چون نمی‌توان از پشت مانیتور کشور را اداره کرد. حضور رئیس‌جمهوری در سالگرد شهادت حاج قاسم هم، پیشنهاد خوبی است که باید انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار