برگزاری جلسه حلقه‌ صالحین دانش‌آموزان رودهن

رودهن (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان غیرانتفاعی البرز، از برگزاری جلسه حلقه‌صالحین در مسجد جامع رودهن با حضور دانش‌آموزان متوسطه دوم البرز و سخنرانی یکی از جوانان فعال بسیجی رودهن خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه حلقه‌ صالحین دانش‌آموزان رودهن

مهدی درودگری، معاون پرورشی دبیرستان غیرانتفاعی البرز درباره برگزاری جلسه حلقه ‌صالحین گفت: جلسه حلقه‌صالحین به مناسبت سالگرد شهادت شهید فخری‌زاده با محوریت یاد و خاطره‌ شهدا و ترویج و اشاعه‌ فرهنگ شهادت و سیره زندگی شهدا در بین دانش‌آموزان برگزار شد.

درودگری اظهار کرد: برای دانش‌آموزان کشور، در خصوص شهادت، باید تعریف‌هایی بدیع و تازه ارائه دهیم. در این راستا آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی دارد تا فضایی صمیمی و تعریف‌هایی در دسترس و ملموس را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد تا احساس نزدیکی و مردمی بودن شهدا برای دانش‌آموزان مرحله به مرحله پررنگ‌تر شود.

درودگری افزود: برگزاری جلسه حلقه‌صالحین، از جمله اهداف دیگری را که دنبال می‌کند، احترام به پدر و مادر و بزرگ‌ترها است؛ در واقع احترام به ارزش‌های انسانی و خانوادگی مدنظر است و ما در تلاشیم برگزاری اینگونه جلسات را برای دانش‌آموزان در آینده هم پیگیری و برنامه‌ریزی کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار