شفقت: وزارت کشور مسئولانه مطالبات و خواسته‌های مردم را دنبال می‌کند

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در نشست آموزش سامانه ارتباطی مردم با وزیر کشور، گفت وزارت کشور مسئولانه مطالبات و خواسته‌های مردم را دنبال می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۳۵۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
شفقت: وزارت کشور مسئولانه مطالبات و خواسته‌های مردم را دنبال می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ابوطالب شفقت در نشست آموزش سامانه ارتباطی مردم با وزیر کشور از طریق سامانه پیامکی (سپام) در جلسه هماهنگی با حضور نمایندگان معاونت‌ها، مراکز و ادارات کل حضور یافت.

شفقت خطاب به کاربران این سامانه بیان داشت: وزارت کشور با بقیه وزارتخانه‌های تخصصی متفاوت است و براساس همین تفاوت، مراجعه کنندگان و پیامک دهندگان این وزارتخانه هم متفاوت هستند.

وی ادامه داد: مردم وزیر کشور را در منطقه خودشان استاندار، فرماندار و بخشدار می‌دانند باید این را در نظر داشت که شأن وزارت کشور شأنی غیر از وزارتخانه‌های تخصصی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: مطالبات و پیام‌های مردم برای وزارت کشور از هر نوعی است، مانند وام و اشتغال و سایر مطالبات، به این خاطر است که مردم می‌دانند که استاندار و فرماندار زیر نظر وزارت کشور فعالیت می کنند.

شفقت افزود: شأن و جایگاه وزارت کشور به گونه است که مردم به عنوان این که وزارت کشور را مسوول می دانند مراجعه می‌کنند بنابراین وزارت کشور مسوول این سامانه است، هنر ما این است که از ظرفیت، دانش، تکنولوژی و دانایی به بهترین شکل استفاده و سازماندهی کنیم که پاسخ به مردم به ساده‌ترین، صحیح‌ترین و کارآمدترین شکل انجام شود.

وی ادامه داد: طبعاً در این مسیر هم با تشکر و هم با انتقاد مردم روبه رو می شویم و باید هر دو را نعمت تلقی کنیم.

وی همچنین خطاب به کاربران سامانه ادامه داد: بخش فنی هم کمک کنند که این سامانه‌ها تقویت شوند اشکالات و ایرادات رفع شود و هر چقدر که می توانیم این سامانه را ساده و روان شود و سرعت عمل بالا رود. ارتباطات شما پاسخ دادن شما، فعالیت شما، ارتباط با مرکز بازرسی و ارتباط با دفتر فنی کمک می کند که سرعت و دقت بالا رود.

شفقت گفت: وزارت کشور یک کار اجرایی و یک کار حکومتی دارد و به هیچ عنوان از این مسئولیت‌ها شانه خالی نمی‌کند و با دقت تمام و آغوش باز این مسئولیت‌ها را می‌پذیرد و انجام می‌دهد.

سامانه پیامکی (سپام) با هدف تکریم ارباب رجوع، ارتباط آحاد مردم با وزیر کشور طراحی شده و تمام واحدهای ستادی و استانداریها و فرمانداری‌ها دسترسی‌های لازم را به منظور پیگیری مطالبات مردم خواهند داشت.

سامانه پیامکی سپام به عنوان یک درگاه آسان ارتباطی از ظرفیت فنی ارسال پیامک استفاده می‌کند و دسترسی آن برای مردم به نحو ساده ای طراحی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار