پروانه فعالیت حزب مجمع زنان اصلاح‌طلب صادر شد

امروز جلسه هم‌اندیشی مجموعه خانه احزاب با حضور معاون سیاسی وزارت کشور برگزار می‌شود

تهران (پانا) - دبیر کمیسیون ماه ۱۰ نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی، گفت درخواست صدور پروانه فعالیت حزب مجمع زنان اصلاح‌طلب در این کمیسیون بررسی شد و با اصلاح اساسنامه مورد تایید قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۳۵۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پروانه فعالیت حزب مجمع زنان اصلاح‌طلب صادر شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، محسن اسلامی روز دوشنبه در نشست خبری مصوبات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و گروه‌های سیاسی، درباره برگزاری نشست تشکل‌های سیاسی برای انتخاب نمایندگان احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده ۱۰، گفت: در نشست امروز کمیسیون درباره برگزاری هر چه بهتر و باشکوه انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی بحث و گفت‌وگو شد. قرار شد احزاب با برگزاری مجامع عمومی و کنگره، زمینه را برای انتخاب نمایندگان احزاب ملی و استانی با حضور دبیران کل مهیا کنند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، مصوبه دوم نشست امروز کمیسیون ماده ۱۰ را صدور پروانه فعالیت حزب مجمع زنان اصلاح‌طلب پس از اصلاح اساسنامه این تشکل عنوان کرد و یادآور شد: تایید گزارش برگزاری مجمع عمومی حزب مجمع شاهد ایران اسلامی، مصوبه دیگر کمیسیون بود.

اسلامی یادآور شد: همچنین در جلسه امروز، صلاحیت برخی شعب استانی احزاب شامل مسوول شعبه حزب اعتماد ملی در استان آذربایجان شرقی، مسوول شعبه حزب جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در استان‌های ایلام و کردستان، مسوول شعبه حزب جامعه اسلامی کارگران در استان قم، مسوول شعبه حزب جمعیت اسلامی فرهنگیان، مسوول شعبه حزب جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، مسوول حزب قانون کارگزاران شبه قاره هند و مسوول حزب جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در استان گلستان و شرایط مسوول حزب روزنامه‌نگاران مازندران مورد تایید قرار گرفت.

وی از احزاب خواست براساس وظیفه قانونی خود عمل کنند و مجامع عمومی آن‌ها در موعد مقرر برگزار و نتایج به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ارجاع شود تا شاهد مجموعه‌ای منسجم و پویا باشیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور ادامه داد: امروز جلسه هم‌اندیشی مجموعه خانه احزاب با حضور معاون سیاسی وزارت کشور برگزار می‌شود تا میان وزارت کشور و خانه احزاب تعامل ایجاد شود. سعی شده است در این جلسات با حضور نمایندگان احزاب به شکل منسجم و عمیق مورد توجه قرار گیرند. امیدوارم این جلسات پایه‌گذار راهبردهای مناسب و متناسب وزارت کشور و احزاب باشد.

اسلامی در رابطه با انتخاب نمایندگان احزاب استانی و ملی در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، گفت: با توجه به فضای کرونایی کشور تقاضای احزاب این بوده است که این نشست برگزار شود و با برگزاری مجامع عمومی احزاب، شرایط برگزاری انتخابات حداکثری شکل بگیرد.

وی با بیان نامشخص بودن زمان برگزاری این انتخابات، افزود: مقرر بود جلسه انتخابات یک ماه بعد از شکل‌گیری هیات نظارت باشد که به دلیل پاندمی کرونا، کمیسیون با دادن مهلت برای شکل‌گیری مجامع موافقت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار