معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران خبر داد

تشکیل تیم‌های گشت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی

تهران (پانا) -معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: نرخ تورم در ماه‌های اخیر سال جاری از روند کاهشی برخوردار بوده و امید است این روندکاهشی با اتخاذ تدابیر لازم تداوم داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل تیم‌های گشت و بازرسی  بر بازار کالاهای اساسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،حشمت اله عسگری در حاشیه جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم های استان تهران، اظهار داشت: استان تهران با ۴۰.۳ درصد پس از استان قم در یک سال منتهی به آبان ماه سال جاری پایین ترین نرخ تورم خانوارهای کشور را دارا می باشد.

وی ادامه داد: در نرخ تورم خانوارهای شهری نیز استان‌ تهران با ۴۰.۳ درصد بعد از استان قم دومین استان کشور است.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به روند کاهشی نرخ تورم در استان تهران عنوان کرد: نرخ تورم دوازده ماهه خانوارهای استان تهران منتهی به آبان ماه در مقایسه با مهر ماه با کاهش ۰.۹ درصدی همراه بوده و در خانوارهای شهری نیز با همین درصد و در خانوارهای روستایی با کاهش ۰.۶ مواجه بوده است.

عسگری سپس گفت: نرخ تورم در ماه‌های اخیر سال جاری از روند کاهشی برخوردار بوده و امید است این روندکاهشی با اتخاذ تدابیر لازم تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل تیم های گشت و بازرسی متشکل از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ذیربط جهت نظارت بر بازار به ویژه کالاهای اساسی در دستور کار کمسیون تنظیم بازار استان قرار گرفته و این نظارت ها به صورت مستمر و فنی ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار