طرح تکراری شورای ششم درحوزه تعارض منافع

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر ششم در طرحی خواستار مشمول شدن اعضای شورای شهر در مصوبه تعارض منافع در شهرداری تهران شدند در حالی که در این مصوبه به‌کارگیری بستگان اعضای شورای شهر هم پیش‌بینی شده بود.

کد مطلب: ۱۲۳۴۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح تکراری شورای ششم درحوزه تعارض منافع

مهدی عباسی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به ارائه طرح اصلاحیه مصوبه تعارض منافع گفت: طرحی با دوازده امضا تقدیم به هیات رئیسه شده است و خواهش می کنم در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات این طرح گفت: این طرح اصلاحیه مصوبه تعارض منافع در شهرداری تهران است که بنا است در این اصلاحیه اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز مشمول این مصوبه شوند. همکاران ما در شورا تقریبا یکپارچه آمده‌اند که هر جایی منافعی ممکن است برای شخص آنها به‌وجود آید و تعارض منافع شود در مقابل آن بایستند.

عباسی افزود: این از مصادیق شورای انقلابی و ارزشی است. شورای انقلابی شورایی نیست که برای خود یا نزدیکان و دوستان خود بخواهد فرصت‌هایی را ایجاد کند که آن فرصت‌ها معنی و برداشت متفاوتی داشته باشد. در کلام حضرت آقا درخصوص امیرالمومنین ایشان فرمودند بسیجی یعنی علی که خودش را وقف اسلام کرده بود که اشاره به این دارد که آن حضرت برای خودش کاری نمی‌کرد. این همان مصداق کامل بسیجی است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: یا در جای دیگری ایشان در موضوع حضرت سیدالشهدا فرمودند ایشان کسی است که تمام وجود خود و خانواده و زندگی‌اش را فدای اسلام کرد و این فرهنگ بسیجی است. به همین دلیل طرحی که از جانب اعضا آماده شده است را ارائه می‌دهیم. البته این طرح به هیچ یک از اعضا بر نمی‌گردد.

عباسی افزود: شهادت می‌دهم تمام اعضای این شورا یکایک آمده‌اند که خدمت کنند، آن هم بدون چشم داشت و با تجربه‌ای که از گذشته دارند و یقین دارم فرد فرد این اعضا از بنده در این ماموریت سربلندتر و خالصانه‌تر عمل خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار