در بوشهر انجام می‌شود

برگزاری جشنواره کشوری ایده‌پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان

بوشهر(پانا)- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت جشنواره کشوری ایده‌پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۴۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره کشوری ایده‌پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان بوشهر ، اکبر مولایی در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی های آموزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به میزبانی بوشهر اظهارکرد: تاکید ما بر تسریع در ساماندهی اعضای کمیته و پیگیری هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره بزرگ کشوری دانشگاه فرهنگیان است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: مسئولان هر کمیته پس از تعیین اعضا نسبت به تقسیم وظایف و پیگیری تا حصول نتیجه کامل اقدام‌ نمایند و گزارش پیشرفت کار به حوزه مدیریت به صورت مرتب ارسال شود که بتوانیم با آمادگی کامل میزبان این جشنواره کشوری باشیم.
در ابتدای این نشست خلیل شیخیانی کارشناس تربیت بدنی پردیس علامه طباطبایی بوشهر ضمن مرور آئین نامه برگزاری جشنواره، دستور جلسه را با عنوان تعیین کمیته ها و اعضای آن و هماهنگی لازم برای ارسال اسامی اعضای کمیته ها به تهران اعلام‌ کرد.

شیخیانی افزود: مطابق دستورالعمل، جشنواره دارای ۵ کمیته است که می بایست برای هماهنگی های بعدی و پیگیری هر چه سریعتر مقدمات برگزاری جشنواره تعیین شود.

در ادامه این نشست نیز معصومه آذرشب کارشناس تربیت بدنی پردیس بنت الهدی صدر بوشهر درباره نحوه برگزاری جشنواره اظهار کرد : ارسال آثار به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان است.

آذرشب تصریح کرد: دانشجویان می بایست پس از ورود به این سامانه با کاربری و رمز عبور کد ملی آثار خود را مطابق بخشنامه کشوری در بازه زمانی اعلام شده بارگذاری کنند.

او گفت: پس از اتمام مهلت ارسال آثار، تمامی فایل ها به صورت یکجا دانلود و در اختیار کمیته داوران قرار خواهد گرفت.

آذرشب افزود: همچنین داوران مطابق فرم‌ نمره دهی نسبت به بررسی آثار و امتیازدهی اقدام کرده و در نهایت رئیس کمیته داوران پس از جمع بندی نهایی برگزیدگان را برای تقدیر به دبیرخانه کشوری معرفی می کند.

در پایان این نشست اعضای کمیته های جشنواره مشخص و مقرر شد که اسامی برای صدور ابلاغ به سازمان مرکزی اعلام شود.

گفتنی است که این نشست با حضور اکبر مولایی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، عبدالرضا عربزاده معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، سید محسن محمدی معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پردیس های استان بوشهر، خلیل شیخیانی کارشناس تربیت بدنی پردیس علامه طباطبایی بوشهر و معصومه آذرشب کارشناس تربیت بدنی پردیس بنت الهدی صدر بوشهر در محل دفتر مدیریت پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار