اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «الگوی سوم» در پردیسان قم برگزار شد

قم(پانا) - مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «الگوی سوم» امروز در سالن شهید دخانچی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیسان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «الگوی سوم» در پردیسان قم برگزار شد

مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره فرهنگی ورزشی «الگوی سوم» به همت بسیج جامعه زنان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در سالن شهید دخانچی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیسان قم برگزار شد.
«صدیقه صدیق تقی زاده» مشاور امور بانوان و خانواده استانداری قم در این مراسم طی سخنانی با اشاره به سیره حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) ثابت کرد که میتوان زن بود، عفیف بود و در نقطه عطف بود.
وی همچنین بر ترویج سبک زندگی منطبق بر الگوی کامل یعنی زندگی حضرت زهرا(س) تاکید کرد.

دکتر «عزیزی» روانشناس و مشاور خانواده نیز با تاکید بر اینکه مادران برای رهایی از افسردگی مزمن در شرایط کرونایی حتما باید یک مهارت را یاد بگیرند، عنوان کرد: فراگیری مهارت حتما نشاط ایجاد خواهد کرد و دختران نیز لازم است در منزل مهارت بیاموزند.

وی افزود: بیاموزید که وقتی جسم خسته می گردد، ذهن فعالتر می شود؛ هر وقت جسم در اوج خستگی باشد ذهن بهتر کار میکند و نمونه های آن را می توان در دانش آموزان روستایی و شهرستانی در تحصیل همیشه موفق هستند، جستجو کرد.

در ادامه، پیام «معصومه سادات بهرامی» مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در امور بانوان، با عنوان اهمیت انتخاب رشته تحصیلی و مهارت آموزی دختران دانش آموز برای ادامه تحصیل در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش به منظور ایفای نقش موثر در جامعه قرائت شد.

«بهرامی» در این پیام خطاب به مادران و دانش آموزان بخصوص متوسطه اول، تاکید کرد: دختران دانش آموز برای یادگیری مهارت های تخصصی اولویت ادامه تحصیل متوسطه دوم خود را، انتخاب رشته های هنرستانی قرار دهند چرا که هم برای مادران و هم دختران مفید است و کمک موثری نیز در آینده شغلی و اقتصاد خانواده خواهد بود، علاوه بر آن، جمعیت پشت کنکوری نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

میرقیصری، مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نیز گزارشی از برگزاری جشنواره بیان و از همکاری مسئولان سپاه و حوزه نمایندگی و نیز حوزه های خواهران حضرت نرجس(س) و حضرت آسیه(س) در برگزاری مسابقات و اختتامیه تشکر کرد.

در این مراسم عنبری مسئول امور بانوان اداره کل ورزش استان، اسحاقی کارشناس و نماینده معاونت فرهنگی هنری شهرداری و معصومه آمره عضو شورای شهر قم و جمع زیادی از مادران و دختران دانش آموز حضور داشتند و از ۸۵ منتخب ورزشی که در ۸ رشته ورزشی انفرادی و تیمی شرکت کرده و رتبه های اول تا سوم را کسب کرده بودند و همچنین مادران دو شهید بزرگوار «هادی ولی مهانی» و «برقعی» تقدیر شد.

اجرای دو سرود با موضوع حضرت مادر توسط گروه سرود کوثر پایگاه حنانه نیز بخشی از مراسم اختتامیه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار