به مناسبت هفته بسیج؛

همایش بزرگ بسیجیان درشهر مشکین دشت برگزار شد

کرج (پانا)- همایش بزرگ بسیجیان شهر مشکین دشت با حضور صالح سوهانی فرمانده اسبق سپاه ولی امر ، احسان علیزاده فرمانده سپاه امام رضا فردیس و جمعی از مسئولین شهرستان فردیس و شهر مشکین دشت در سالن همایش اکومال شهر مشکین دشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگ بسیجیان درشهر مشکین دشت برگزار شد

احسان علیزاده فرمانده ناحیه امام رضا شهرستان فردیس در ابتدا ضمن عرض تبریک هفته بسیج به بسیجیان سلحشور اظهار کرد: تشکیل دهنده ی بسیج حضرت امام خمینی (ره) ، بود که در ذهن او غیر از رضایت خدا ذهنیت دیگری نبود بر این اساس بنیان بسیج طیب و طاهر است.
وی افزود: بسیج زاده‌ی مشکلات و سختی ها میباشد. همان طور که شاهد هستید نیروهای مخلص و با خدای بسیجی در هر شرایط سختی پای کار بوده اند و این مردمی بودن این نهاد را نشان می دهد.
وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) زمانی که انقلاب شکوهمند به پیروزی رسید فرمودند؛ «بسیج صد در صد فرهنگی و نظامی است و همچنین می فرمایند بسیج پاره ی تن مردم است و آرزوی قلبی بنده این است که بسیجی بمانیم و آخر ما و این نظام ختم بخیر شود.»
در ادامه مراسم صالح سوهانی فرمانده اسبق سپاه گفت:
شما جوانان باید مطالعه داشته باشید و نسبت به مکتب ولایت فقیه اطلاعات کافی داشته باشید و بدانید به چه علت شیعه هستید.
فرمانده اسبق سپاه خطاب به جوانان بسیجی افزود:
امروزه در همه بخش ها چه نظامی و چه غیر نظامی عیب و ایراداتی یافت میشود ولی شما عزیزان باید جنبه خوب آن را دیده و آن ها را الگوی خود قرار دهید.
وی ادامه داد: به گفته حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیج سه ویژگی دارد؛ ویژگی اول این نهاد بی نظیر بودن آن است یعنی در جهان همانند این نیرو وجود ندارد، بسیج بزرگترین شبکه اجتماعی، فرهنگی و نظامی در جهان است. ویژگی دوم این نهاد وارداتی نبودن آن است، این حرف بدین معناست که نیروی بسیج سعی میکند به هیچی وابسته نباشد و همواره در تلاش است که به دستاورد های جدید و بزرگی در زمینه های مختلف برسد.سوم ویژگی بسیج ، منشاء اعتقاداتی آن کاملا الهی است و میتوان این نکته مهم را در قرآن یافت.
سوهانی با اشاره به سخن امام (ره)؛ که گفته بود بسیج لشگر مخلص خداست افزود:امروزه افتخار همه اقشار جامعه این است که بسیجی باشند و دلیل آن این میباشد که باعث افتخار آنهاست که فرمانده ی این نیروفردی پاک و صالح چون امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

خبرنگار: مانی صیاد پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار