مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر:

زنده نگه داشتن یاد شهدا، وظیفه جامعه است

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر معتقد است وظیفه افراد در جامعه این است که یاد شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود و باید یادآوری کرد نوجوانانی در آن دوران حماسه‌های بزرگ خلق کردند که حالا در جامعه به راحتی می‌توان زندگی کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
زنده نگه داشتن یاد شهدا، وظیفه جامعه است

علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی گفت: حضور عزتمندانه بسیجیان در عرصه‌های مختلف کمک به جامعه بوده و همواره هر خدمتی که به بسیج و بسیجی واگذار شده با موفقیت و سرفرازی انجام شده است.

طاهریان ادامه داد: شهادت یکی از آرزوهای جامعه شیعی و اسلامی است، چون ما اعتقاد داریم در میدان مبارزه ای که به حق باشد، چه بِکُشیم یا کُشته بشویم به احدی الحسنین یا یکی از دو نیکویی رسیده ایم.

وی افزود: ما وظیفه داریم یاد شهدا را زنده نگه داریم و باید یادآوری کنیم در آن سال ها نوجوانانی بودند که حماسه های بزرگی خلق کردند و رشادت های آنها بوده که الان در جامعه می توانیم به راحتی زندگی کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هفته پرخیر و برکت بسیج را که یادآور ایستادگی، ایثار و شهادت است خدمت تمامی بسیجیان سلحشور تبریک و تهنیت می‌گویم و ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای این عزیزان، به روان پاک و مطهّر امام راحل و شهدای گلگون کفن بسیجی درود می‌فرستم.

این مراسم با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی، فرماندهی سپاه، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، مسئول دفتر ولی فقیه، رئیس اداره بنیاد شهید و تعداد محدودی از دانش آموزان شهرستان برگزار شد.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار