تربیت و آموزش در دوران کرونا آسیب دیده است

کاشمر(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت آموزش، اقتصاد، سیاست و همه زمینه‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شدند و ما معلمین و مدیران فکر می‌کنیم که آموزش و تربیت بیشتر آسیب دیده است.

کد مطلب: ۱۲۴۲۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تربیت و آموزش در دوران کرونا آسیب دیده است

علی طاهریان در نشست هم اندیشی معاونین دبیرستان های کاشمر گفت: باید پذیرا و باور داشته باشیم که در شرایط بحرانی هستیم و با توجه به شرایط بحرانی آمادگی لازم را و تعریف نقش افراد و مسئول را برای خودمان داشته باشیم، ممکن است مسئولیت های جدید برای ما تعریف و ایجاد شود، بعضی از بار های مسئولیتی که امکان دارد بر دوش ما باشد و شرایط سختی برای ما درست شود.

طاهریان ادامه داد: یکی از مهم ترین اولویت های ما در مدرسه و جامعه رعایت بهداشت و توجه به پروتکل های بهداشتی است که بعضاً موجب صرف زمان و پیگرد های قانونی و حقوقی برای ما می شود.

وی افزود: توجه به آسیب های گوناگونی که دانش آموزان با اجتماع روبه رو هستند، بسیار مهم است، آسیب های عاطفی، روانی، آسیب های تربیتی، آسیب های اقتصادی که دامن گیر خانواده ها شده و آسیب های اخلاقی که دانش آموزان دچار آن شده اند بخاطر ورود آنها به فضای مجازی است.

وی گفت: ما باید برای دانش آموزان یک نقش حمایتی و نقش دلسوزانه داشته باشیم که بتوانیم به آنها روحیه بدهیم تا خودشان را باور کنند، ما به عنوان یکی از اضلاع های تعلیم و تربیت باید با اولیا ارتباط پیوسته و آگاهی بخش داشته باشیم.

خبرنگار: معین امیدوار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار