«تیمچه» رادیو نمایش یک ساله شد

تهران (پانا) - مراسم جشن یک ساله «تیمچه» از برنامه‌های پرمخاطب رادیو نمایش در «استودیو 14» رادیو نمایش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
«تیمچه» رادیو نمایش یک ساله شد

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، درابتدای مراسم،محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش گفت: برنامه «تیمچه» جز برنامه های شاخص و خوب ماست و و جا دارد که از تمامی عوامل حرفه ای این برنامه تشکر کنم چون رسالتش را که نقد مهم اقتصادی است به درستی انجام داده و مورد توجه مخاطبان رادیو قرار گرفته است.

در ادامه بهرام سروری نژاد کارگردان مجموعه رادیویی «تیمچه»افزود: علاوه بر زحمت و تلاش بچه های گروه «تیمچه» و بازخورد خوب آن در میان مخاطبان، یکی از دلایلی که باعث شده این برنامه تا الان دوام بیاورد بی شک حمایت مدیران بوده است ، بی شک اگر حمایت دکتر محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش، بشیر جعفری نیا مدیر قبلی و فرزام محبی مدیرگروه فعلی برنامه های مستند و ترکیبی رادیو نمایش نبود تولید موفقیت آمیز این برنامه به امروز نمی رسید.

سروری نژاد ادامه داد: این طرح با مشارکت رادیو نمایش و رادیو اقتصاد بعد از چند بار نگارش با عنوان «تیمچه» نهایی شد که در آن حجره ها و آدم های متفاوتی وجود داشته باشد که برای آن نیز شخصیت هایی خلق شد و من به همراه دوستان هنرمندم آقایان عبدالعلی کمالی، احمد لشینی، نورالدین جوادیان و نگین خواجه نصیر، نقش های متفاوت آن را بازی می کنیم . همچنین صدابرداری فرزاد شریفی ، افکتوری نازنین حسن پورو تهیه کنندگی هنرمندانه فرشاد آذرنیا کار را شنیدنی کرد.

کارگردان برنامه «تیمچه»عنوان کرد: هر قسمت این برنامه یک داستان دارد و محور اصلی ما مسائل اقتصادی پایه ای و مسائل اقتصادی روز است که سیمین بنایی و ابوالفضل طاهری نویسندگان مجموعه به سرپرستی مجید حیدری به آن می پردازند.

سروری نژاد تأکید کرد : تا امروز بیش از دویست قسمت این مجموعه تولید شده است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 6:30 صبح و 8 شب از رادیو نمایش پخش می شود و امیدواریم که تولید آن با حمایت مدیران و مخاطبان رادیو نمایش ادامه پیدا کند.

در ادامه مجید حیدری سرپرست نویسندگان و نویسنده مجموعه رادیویی «تیمچه» افزود: در ابتدا شروع نویسندگی کار با من بود اما بعد از آن سیمین بنایی وابوالفضل طاهری به گروه نویسندگی ملحق شدند. من معمولا کارهای روتین را درسی-چهل قسمت می نویسم ولی برای «تیمچه» هر هفته مشغول نوشتن بودیم تا بتوانیم آن را به نتیجه برسانیم وی در پایان گفت : تشکر می کنم از مدیریت رادیو نمایش و رادیو اقتصاد که دست ما را برای انتقاد باز گذاشتند و به ما اعتماد کردند چرا که ذات طنز نقادی است و اینگونه می توانیم مشکلات جامعه را دقیق و موشکافانه بررسی کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار