مسئول بسیج فرهنگیان اداره آموزش و پرورش جوادآباد:

بسیج، فهم درست اتحاد و اخلاص مسلمانان است

جوادآباد (پانا) - مسئول بسیج فرهنگیان اداره آموزش و پرورش جوادآباد عنوان کرد بسیج، فهم درست اتحاد و اخلاص مسلمانان است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بسیج، فهم درست اتحاد و اخلاص مسلمانان است

جلسه هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج فرهنگیان شهید چمران با حضور مسئول بسیج فرهنگیان و اعضاء این کانون در سالن شهیدسلیمانی اداره آموزش و پرورش جوادآباد برگزار شد.

کاظم امیری، مسئول بسیج فرهنگیان اداره آموزش و پرورش جوادآباد در این جلسه بیان کرد: هفته بسیج، بزرگداشت جان‌فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی امام‌خمینی رحمه‌الله و عدالت خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

در ادامه سرهنگ قاسم جمالی مسئول بسیج دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش جوادآباد تصریح کرد: از دیدگاه امام خمینی(ره) تاریخ و سابقه بسیج به بیداری قوم بنی اسراییل و قیام آن قوم بر ضد ظلم فرعونی به فرمان حضرت موسی(ع) و بسیج اصحاب پا‌برهنه و فقیر صفه در برابر ظلم و غارت اشراف بت‌پرست مکه، به دعوت رسول اکرم(ص) و نیز اهتمام ائمه اطهار (ع) که نگرش الهی داشتند و به تشویق مردم به هم‌پیمانی برای حل مسائل سیاسی و کاهش گرفتاری مسلمین باز می‌گردد.

وی بیان کرد: روحیه بسیجی و معرفت بسیجی باید فراگیر شود تا این کشور بتواند بار سنگینی را که بر دوش دارد که همان بار هدایت الهی و سعادت انسانها است، به سرمنزل برساند، لذا بسیج تمام شدنی نیست.

خبرنگار دانش‌آموز: تارا رضاپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار