جبهه بین‌المللی مقاومت رسانه‌ای باید تشکیل شود

بوشهر(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت جبهه مقاومت رسانه‌ای الزامات و مختصات ویژه‌ای دارد و در همه رسانه‌ها در فضاهای مختلف حقیقی، مجازی در عرصه ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باید جبهه متحد در مقابل تهاجم استکبار رسانه‌ای تشکیل دهند.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جبهه بین‌المللی مقاومت رسانه‌ای باید تشکیل شود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، با اشاره به اینکه انسان در تحلیل روانشناختی و جامعه‌شناسی یک موجود رسانه‌ای است اظهار کرد : خداوند تبارک و تعالی انسان را در ابعاد گوناگون با تمام ابزار رسانه آفریده که دارای همه‌گیری فراوانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حوزه رسانه را در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و بیان کرد: رسانه مهمترین عامل مهندسی و مدیریت ذهن و فکر انسان است و تمام اهداف جهان استکبار در این عرصه مدیریت ادراکی است که با مهندسی افکار، اهداف و توطئه‌های خود را محقق کند.

امام جمعه بوشهر از ایجاد جنگ رسانه‌ای بسیار قوی در جهان خبر داد و خاطر نشان کرد: در طول حیات بشری این چنین شرایط جنگی در عرصه رسانه در جهان وجود نداشته و اکنون جنگ بی‌نظیر جهانی در عرصه رسانه تجربه می‌کنیم.

وی تهاجم نرم و فرهنگی دشمنان را مورد اشاره قرار داد و افزود: در تهاجم نرم بر خلاف جنگ سخت، فرد اسیر مورد بردگی قرار می‌گیرد و در این نبرد باید تسلیم اهداف دشمن شد.

آیت الله صفایی بوشهری باتأکید بر تشکیل جبهه مقاومت رسانه‌ای برای خنثی شدن اهداف دشمنان خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت رسانه‌ای الزامات و مختصات ویژه‌ای دارد و در همه رسانه‌ها در فضاهای مختلف حقیقی، مجازی در عرصه ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باید جبهه متحد در مقابل تهاجم استکبار رسانه‌ای تشکیل دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر وجود 6 ابر رسانه جهانی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: این ابر رسانه‌ها آمده‌اند برای تصرف جهان و اسارت، بندگی، بهره‌کشی مدرن و حرکت‌های فوق تهاجم رسانه‌ای ایجاد کنند.

امام جمعه بوشهر شکست مفتضحانه استکبار جهانی و فروپاشی سیاست‌های آمریکا در جهان و منطقه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: انقلاب جهانی در حال شکل‌گیری و این امید می‌رود اوج حرکت انقلابی رسانه‌ای با ظهور امام زمان (عج) محقق شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز در حوزه رسانه نقش‌آفرینی داشته است افزود: استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی به‌عنوان کانون حرکت‌های بین‌المللی مطرح بوده و یکی از مراکز مهم در عرصه رسانه جنوب ایران و منطقه است.

آیت الله صفایی بوشهری جایگاه استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی در عرصه رسانه، چاپ، مطبوعات و جراید یکی از نقاط مهم در کشور دانست و بیان کرد: استان بوشهر در عرصه رسانه شخصیت‌های مهم و قوی در 150 سال پیش تاکنون تجربه کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر امروز در حوزه رسانه در عرصه دیجیتال، مکتوب، فضاهای مختلف مجازی دارای شخصیت‌های فهمیده، انقلابی، فعال و خوب است افزود: بوشهر سومین استان جوان و نخستین استان در حوزه رسانه مجازی معرفی شده و در این درحالی است که مردم این استان علاقه ویژه‌ای به مطالعه دارند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر تشکیل جبهه مقاومت رسانه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر با توجه به ظرفیت و قابلیت آن می‌تواند به‌عنوان پایتخت حوزه رسانه مقاومت مورد توجه قرار بگیرد و آمادگی برگزاری هر گونه همایش و سمینار در این حوزه دارد.

وی توجه به فقه و اخلاق رسانه را مورد تأکید قرار داد و افزود: حوزه رسانه باید در ابعاد گوناگون مورد حمایت قرار بگیرد چراکه اگر حمایت نشود توان خود را از دست می‌دهد.

آیت الله صفایی بوشهری نگاه انقلابی و جهادی برای حل مشکلات رسانه‌ها را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: رسانه می‌تواند مایه اقتدار ملی و بین‌المللی و مایه پیشرفت برای ایران اسلامی باشد که حمایت از اصحاب رسانه امر مهم و ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار