اجرای طرح یاریگران زندگی دانش‌آموزان را از آسیب‌های اجتماعی حفظ می‌کند

شهر قدس (پانا) - جلسه‌ آموزشی طرح کانون یاریگران زندگی با هدف مصون ماندن دانش‌آموزان از آسیب‌های اجتماعی، در سالن اجتماعات شهید دهنو شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح یاریگران زندگی دانش‌آموزان را از آسیب‌های اجتماعی حفظ می‌کند

مهدی چیوایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قدس در خصوص اهمیت طرح پیشگیرانه با آموزش مهارت‌های خود مراقبتی و رشدمدار خطاب به مدیران مجری طرح گفت: برای اجرایی کردن طرح یاریگران زندگی تمام تلاش خود را با توجه به بازگشایی مدارس برای دانش آموزان و گروه‌های هدف انجام دهند.

مصطفی برجی، کارشناس مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مدرس طرح یاریگران زندگی پس از تشریح و تبیین این طرح، به این نکته اساسی در پروژه‌های کوچک پرداختند و در خصوص ترسیم درخت چالش، راهکارها و حمایت‌ جویی‌های محلی به این موضوع اشاره کرد: مدرسین و رابطین در طرح یاریگران زندگی، راه و روش زندگی اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی را به آینده‌سازان ایران تعلیم می‌دهند تا در اینده دانش‌آموزان از خطرات آسیب‌های اجتماعی بدور باشند و از رفتارهای پرخطر پرهیز و از افتادن به دام اعتیاد مصون باشند.

برجی به سوالات رابطین و تسهیلگران طرح کانون یاریگران زندگی پاسخ داد و اذعان کرد: این طرح برای دانش‌آموزان و هدف آن مشارکت دادن فراگیران برای کسب مهارت‌های زندگی است.

خبرنگار دانش‌آموز: آذین لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار