جلسه هماهنگی ستاد مانور سراسری زلزله در شهرستان قدس

شهر قدس (پانا) - جلسه هماهنگی ستاد بیست و سومین مانور سراسری زلزله با هدف آمادگی دانش‌آموزان دبیرستان هدی، در اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی ستاد مانور سراسری زلزله در شهرستان قدس

این جلسه با حضور مهدی چیوایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس، زهرا زراعتکار کارشناس مسئول واحد فرهنگی و هنری، محمود محمدی، کارشناس اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه، علی موسوی رییس آتش‌نشانی شهرستان قدس، مدرسین حوزه سلامت و بهداشت و مدیر دبیرستان هدی متوسطه دوره اول، با هدف هماهنگی‌های لازم با سایر ارگان‌ها و سازمان‌های شهری برای برگزاری مانور سراسری زلزله به صورت متمرکز، در اتاق شورا تشکیل شد.

مهدی چیوایی گفت: مدرسه مهمترین مکان برای زمان بحران است و باید دانش‌آموزان و معلمان در جریان آموزش مدیریت بحران برای مواقع اضطراری قرار بگیرند تا در صورت لزوم بتوانند از عهده بحران و شرایط خطر برآیند.

علی موسوی رییس آتش‌نشانی شهرستان قدس تذکرات و هماهنگی های لازم با سایر ارگان‌ها مثل اورژانس، اداره گاز، برق و آب و فاضلاب، و نیروی انتظامی را هم یادآوری کرد.

مدرسین حوزه سلامت و بهداشت و کمک‌های اولیه و تهیه تجهیزات بهداشتی و امدادی برای آمادگی و فراگیری کمک‌های اولیه برای دانش آموزان را خواستار شدند.

آموزش‌ها در سه روز متوالی به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد تا برای اجرای بیست و سومین مانور سراسری زلزله، به صورت متمرکز دانش‌آموزان، مهارت و آمادگی لازم را بدست آورند.

خبرنگار دانش‌آموز : طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار