ناحیه یک بهارستان پیشتاز در گام دوم انقلاب

بهارستان یک(پانا) - دومین نشست تبیین و بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با سخنرانی معاون همکاری حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش برای معاونین آموزشی مدارس ناحیه یک بهارستان در سالن شهید مطهری منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۳۳۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ناحیه یک بهارستان پیشتاز در گام دوم انقلاب

دومین نشست تبیین و بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با سخنرانی آیت‌الله حسین درودی معاون همکاری حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش به صورت ویژه برای معاونین آموزشی مدارس با حضور حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه شهر گلستان، غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه ناحیه یک بهارستان در سالن شهید مطهری ناحیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام درودی در حاشیه این مراسم و با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: اگر بخواهیم مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد، در آینده تکرار نشود، باید هر شخصی که می‌خواهد سمتی دریافت کند، از راهبردی اساسی استفاده کند که این راهبرد یعنی شناخت صحیح گذشته؛ بطوریکه اگر لحظه‌ای از شناخت صحیح گذشته، غافل شویم، مشکلاتی برای ما و مردم بوجود می‌آید.

وی نیز در این مراسم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از دولت سازی، جامعه‌سازی و تمدن سازی به عنوان سه مولفه اصلی این بیانیه یاد کرد و ضمن نحوه شکل‌گیری انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی از پنج دوره قیام انقلابی، نظام انقلابی، دولت انقلابی، جامعه انقلابی و تمدن نوین اسلامی تشکیل شده است که ما اکنون در دوره دولت انقلابی هستیم و هنوز موفق به تکمیل این دوره نشدیم.

او تاکید کرد: اگر بخواهیم راهبرد تمدنی را داشته باشیم، باید جریان‌سازی راهبردی داشته باشیم که مربوط به شناخت صحیح گذشته است.

غلامرضا قره‌باقری در ادامه افزود: اجرای این طرح در سراسر کشور در دستور کار کمیته استانی همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش قراردارد و این طرح در بهارستان یک به عنوان نخستین شهرستان از استان‌های تهران است که برای گروه هدف معاونین آموزشی مدارس متوسطه برگزار شد.

خبرنگار دانس‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار