معاون تعلیم و تربیت سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران :

یکی از ارکان توجه به خدمت، در لباس معلمی است

شهرری(پانا) - معاون تعلیم و تربیت سپاه سید‌الشهدا(ع) استان تهران، در مراسم گردهمایی بسیجیان فرهنگی ناحیه دو شهر‌ری، به ویژگی های یک معلم بسیجی اشاره و اظهار کرد: یکی از ارکان توجه به خدمت، در لباس معلمی به جهت ارتقا فرهنگ جامعه سالم است، بنابراین باید با همه وجود در خدمت مردم باشد و هیچ‌وقت عامل بیرونی نتواند وی را از این مسیر باز دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از ارکان توجه به خدمت، در لباس معلمی است

علی عشرتی در این مراسم گفت: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) و هدیه‌ای الهی است و امروز برکات و اعجاز این فرمان الهی بیش از پیش برای داخل و خارج کشور روشن شده بطوریکه جهانیان تشنه تفکر بسیجی هستند و هر جامعه‌ای که بخواهد در اداره امور داخلی و دفع تخاصم خارجی موفق باشد مستلزم تفکر بسیجی است.

در ادامه یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، ضمن خیر مقدم به بسیجیان و مهیمانان، هفته بسیج را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: بسیج یک امری دولتی نیست بلکه بسیج مولود تفکر انقلاب است و نهادی است که افراد خالصانه در این راستا قدم برمی‌دارند.

وی به نقش‌آفرینی موثر بسیجیان در دوران دفاع مقدس اشاره نمودند و تلاش‌های مخلصانه آن دریادلان را از زرین صفحات تاریخ ایران اسلامی برشمرد.

در پایان از اعضاء شورای کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو شهرری و نفرات برتر مسابقه دارت و تیراندازی با اسلحه بادی خواهران و برادران تجلیل شد.

خبرنگار: فاطمه‌سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار