کاظمی: سازمان دانش‌آموزی یک گنجینه برای قرار دادن موقعیت‌های تربیتی پیش‌روی دانش‌آموزان است

دلیل موفقیت سازمان دانش‌آموزی همدلی، انسجام و همکاری تیمی تمام افراد شاغل در این سازمان است

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت سازمان یک گنجینه ارزشمندی است که بهترین موقعیت‌های تربیتی را مقابل نسل آینده قرار می‌دهد زیرا بزرگترین خلا نظام آموزشی نقش پذیری است که سازمان و سایر تشکل‌ها می‌توانند این خلاها را پر کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: سازمان دانش‌آموزی یک گنجینه برای قرار دادن موقعیت‌های تربیتی پیش‌روی دانش‌آموزان است

علیرضا کاظمی صبح امروز 2 آذرماه در دیدار با همکاران سازمان دانش‌آموزی به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت این هفته اظهار کرد: هفته بسیج یکی از پرافتخارترین ایام دوران انقلاب است زیرا بسیج معجزه انقلاب بود و باعث شد این انقلاب شکل بگیرد، استمرار پیدا کند و در پیچ و خم‌های کشور سرافراز باشد.

وی با تاکید بر بسط دادن فرهنگ و روحیه بسیجی افزود: یاد تمام شهدا و معلمان و دانش‌آموزان شهید را باید گرامی دانست این افراد با روح بلند خود در عرصه‌های مختلف کشور جان فشانی کردند تا امروز شرف، دین و امنیت جمهوری اسلامی ایران تامین شود.

گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش رفتارهای معلمی دارد

کاظمی با اشاره به اینکه بالاترین نعمت کشور وجود مقام معظم رهبری است بیان کرد: در آستانه شکل گیری دولت جدید در آموزش و پرورش هستیم؛ از معرفی آقای نوری ابراز خرسندی می‌کنم وی تجربه بالایی در حوزه آموزش و پرورش دارد مهم ترین ویژگی‌ وی داشتن رفتارهای معلمی است که سرامد تمام توانمندی‌هاست. امیدوارم آقای نوری برای دو دوره وزیر آموزش و پرورش بماند تا بتواند تمام برنامه‌های خود را به منصه ظهور برساند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: دنیا، عمر و دوران خدمات انسان تمام می‌شود آنچه مهم است اثرگذاری فرد در دوران زندگی و خدمت است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره شرایط سازمان دانش‌آموزی به هنگام ورود خود به ریاست سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: همیشه دغدغه معیشت همکاران سازمان و ارتقای این سازمان را داشته ام.

کاظمی همچنین توصیه کرد باید قدر پیشکسوتان خود را بدانیم و برای جایگاه آنان ارزش قائل شویم.

هیچ خبرگزاری مانند پانا در کشور یک سرمایه ۶۰ هزار نفری خبرنگار آموزش دیده ندارد و یا اینکه نیروی رسانه ای کشور را تامین کند

سرپرست وزارت آموزش و پرور دلیل موفقیت سازمان دانش‌آموزی را همدلی، انسجام و همکاری تیمی تمام افراد شاغل در این سازمان دانست و گفت: بالاترین سرمایه سازمان دانش‌آموزی وجود تیم خوب است. سیاست من در عرصه مدیریت تحول است نه تغییر لذا سلامت و شفافیت در کار سازمان حاکم است.

بزرگترین دستاورد سازمان، تحول است

وی در ادامه بزرگترین دستاورد سازمان دانش‌آموزی را تحول دانست و گفت: سازمان دانش‌آموزی را به ریل اصلی ماموریت خود برگرداندیم به عنوان مثال پانا به یک خبرگزاری تربیتی تبدیل شد هیچ خبرگزاری در کشور یک سرمایه ۶۰ هزار نفری خبرنگار آموزش دیده ندارد و یا اینکه نیروی رسانه ای کشور را تامین کند.

کاظمی عنوان کرد: سازمان یک گنجینه ارزشمندی است که بهترین موقعیت‌های تربیتی را مقابل نسل آینده قرار می‌دهد زیرا بزرگترین خلا نظام آموزشی نقش پذیری است که سازمان و سایر تشکل‌ها می‌توانند این خلاها را پر کنند.

ارتقای جایگاه سازمان دانش‌آموزی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اساسی ترین تحول را تحول در محتواها دانست و با اشاره به بازمهندسی تشکیلات پیشتازان گفت: در این تحولات سازمان، ارتقای جایگاه سازمان را در افکار مردم و مسئولان داشتیم به طوری که سازمان در سال گذشته گفتمان آموزش و پرورش بود.

گفتنی است در این نشست برخی از همکاران سازمان به بیان نکاتی ارزشمند درباره اقدامات سرپرست وزارت آموزش و پرورش پرداختند و ور پایان از زحمات تمامی همکاران سازمان دانش‌آموزی با حضور علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش تقدیر شد.

شایان ذکر است همکاران خبرگزاری پانا نیز به پاس زحمات شایسته علیرضا کاظمی در این مدت، تابلو یادبودی به وی اهدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار