گرامی‌داشت مقام شهدای بسیج دانش‌‌آموزی در رودهن

رودهن (پانا) - به‌مناسبت هفته بسیج، مراسم بزرگداشتی جهت مقام شهدای بسیج دانش‌‌آموزی در رودهن در مدرسه پسرانه ابتدایی شهید حسین فهمیده آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
گرامی‌داشت مقام  شهدای بسیج دانش‌‌آموزی در رودهن

هفته بسیج، فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و پیمان بستن برای پیمودن راهشان است. دانش‌آموزان و آموزگاران مدرسه ابتدایی پسرانه شهید حسین فهمیده در سومین روز از هفته بسیج آدابی نیکو از خود به جا گذاشتند و به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و بسیجی و نیز به پاس احترام به مقام شامخ آنها با چفیه در کلاس درس حاضر شدند.

در این مراسم، معاون پرورشی واحد آموزشی مهدی درودگر، در خصوص این مناسبت با دانش‌آموزان سخن گفت و با اشاره به ضرورت وجود بسیج در جامعه اظهار کرد: امروزه تشکیل انجمن‌های اخلاقی در دنیا مرسوم شده و بسیج به عنوان‌ فرهنگ و اندیشه نو موجب تقویت روحیه گروه و جامعه می شود، بسیج نهادی مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ما با بسیجی شدن، راه شهدای بسیج را ادامه خواهند داد؛ زیرا که امام راحل فرمود بسیج لشکر مخلص خدا است.

قبل از شروع کلاس درس، دانش‌آموزان با همراهی معلمان مدرسه به تلاوت و ختم جزء سی قرآن کریم به یاد شهیدان بسیجی دانش‌آموز فرضعلی حمزه لویی و محمود میر یعقوبی پرداختند.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار