اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها تا دو سال آینده

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی گفت ظرف یکی دو سال آینده نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها اصلاح می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها تا دو سال آینده

رستم قاسمی در مراسم آغاز طرح ترافیک زمستانی که با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جاده‌های کشور برگزار می‌شود، گفت: نیروی انتظامی در سال‌های گذشته همواره در فصول سرد سال و زمستان‌ها در جاده‌ها کنار مردم بوده است و سبب شده تا تلفات جاده‌ای کاهش یابد.

وی با بیان اینکه تلاش برای حفظ جان مردم در جاده‌ها وظیفه‌ای است که بخشی از آن برعهده نیروی انتظامی و پلیس راهور است، ادامه داد: به عنوان سربازی کوچک از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: حوادث جاده‌ای روز به روز در حال کاهش است. در سالهای گذشته حوادث زیادی در جاده‌ها رخ می‌داد. خواسته رهبر معظم انقلاب است که تلفات جاده‌ای کمتری داشته باشیم و معتقدم این کار شدنی نیست.

قاسمی تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ۳۰ هزار راهدار در سراسر کشور و صدها راهدار خانه در کنار نیروی انتظامی قرار دارد تا بتوانیم مردم را در حوادث احتمالی زمستان امسال که زودتر آغاز شده و بارندگی، سیل و برف احتمالی در جاده‌ها در پیش رو داریم، یاری کنیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم ناجا در همکاری با سازمان راهداری که مسئولیت اصلی آن اصلاح نقاط حادثه خیز است، به کاهش سوانح جاده‌ای کمک کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه رفع نقاط حادثه خیز انجام شده است و امیدوارم حداکثر ظرف یکی دو سال آینده نقاط حادثه خیز در جاده‌ها نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار