بررسی لایحه اورژانس اجتماعی در رادیو

تهران (پانا) - برنامه چشم‌انداز با حضور مجری کارشناس لیلا علوی پیگیر مطالبات مردم در حوزه اجرایی شدن قوانین و سیاست‌‌های کلان کشوری در حوزه سلامت است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بررسی لایحه اورژانس اجتماعی در رادیو

به‌ گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه به تهیه‌کنندگی سهیلا باقری، چشم اندازی از دریچه سلامت به آینده است که با هدف بررسی سیاست های کلان حوزه سلامت، قوانین و تصمیم گیری های کلان در حوزه بهداشت و درمان از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت تهیه و روانه آنتن می شود.

با توجه به ارسال لایجه اورژانس اجتماعی به کمیسیون اجتماعی هیات دولت، برنامه چشم انداز روز دوشنبه اول آذر ماه به موضوع لایحه اورژانس اجتماعی می پردازد و درباره محتوای آن و شرایط زمانی مصوبات گفت و گو خواهد کرد. در برنامه روز دوشنبه ارتباط تلفنی با محمد علیگو رئیس اورژانس اجتماعی و فاطمه سلطانی رئیس گروه مطالعات اورژانس اجتماعی کشور برقرار می شود.

موضوعات مطرح شده در این برنامه بخشی از دغدغه های رادیو سلامت در سیاست گذاری سطح کلان مسئولان در همه ابعاد سلامت، محیط زیست، اقتصاد سلامت و ... است. چشم انداز میزبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر دست اندرکاران و تصمیم گیران در سطوح بالای مدیریتی در حوزه بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور خواهیم بود تا پاسخگوی این دغدغه ها بوده و چشم اندازی روشن از آینده به شنوندگان ارائه دهند.

این برنامه روزهای دوشنبه ساعت 20 از رادیو سلامت پخش می شود. همچنین مخاطبان برنامه در فضای مجازی هم گزیده‌هایی از برنامه را می توانند ببینند و بشنوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار