دوره‌های آموزش مجازی سینمای جوان در آذرماه 1400

تهران (پانا) - جدول ماهیانه دوره‌های آموزش مجازی انجمن سینمای جوانان ایران برای آذرماه 1400 منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دوره‌های آموزش مجازی سینمای جوان در آذرماه 1400

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دوره‌های آموزش مجازی انجمن سینمای جوانان ایران که بصورت آنلاین برگزار می‌شود، به دلیل امکان استفاده‌ی فراگیر از استادهای سراسر کشور باعث افزایش کیفیت و تنوع کلاس‌های تک درس آموزشی شده است.

هر ماهه "جدول ماهیانه دوره‌های آموزش مجازی سینمای جوان" که به‌صورت آنلاین در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به آدرس www.iycs.ir و صفحه اینستاگرام به آدرس amoozesh.ir@ و iycs.ir@ منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های مجازی تک‌درس مشاغل سینمایی می‌توانند با انتخاب رشته مورد علاقه‌ی خود از میان "جدول ماهیانه دوره‌های آموزش مجازی سینمای جوان" برای زمان مناسب آموزش خود برنامه‌ریزی کرده و از طریق تماس با دفتر مورد نظر نام‌‌نویسی و در کلاس شرکت کنند.

اعطای مدرک معتبر بین‌المللی، بهره‌گیری از بهترین استادهای تخصصی و به روز سینمایی، پشتیبانی آموزش‌های مجازی ملی و بین‌المللی، بهره‌گیری از فیلم‌های کمک آموزشی ایرانی و خارجی، پرداخت حداقل شهریه به‌صورت اقساط و عضویت در خانواده بزرگ انجمن سینمای جوانان ایران، مزیت‌های این دوره‌هاست که از طریق آموزش در بزرگ‌ترین مدرسه سینمایی جهان با بیش از 85 دفتر و نمایندگی متمرکز در سراسر کشور بدست می‌آید.

همچنین نام‌نویسی دوره‌های فیلم‌سازی و تک‌درس مشاغل سینمایی به‌صورت حضوری نیز در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع شده و بزودی برگزار خواهد شد.

جدول دوره‌های آموزش مجازی آذرماه در وب‌سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی: www.iycs.ir و همچنین صفحات اینستاگرام انجمن به نشانی: amoozesh.iycs@ و iycs.ir@ در دسترس علاقه‌مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار