پاسخ سازمان پژوهش در مورد انتقاد از توزیع کتاب‌های درسی

تهران (پانا) - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تاکید کرد که تا کنون کتاب به میزان کافی چاپ شده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ سازمان پژوهش در مورد انتقاد از توزیع کتاب‌های درسی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، محمد علوی تبار در شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی سازمان در خصوص مبحث کمبود کتاب درسی گفت: هیچگونه کمبودی برای کتاب درسی در کشور نداریم و میزان کتاب‌های درسی مطابق با میزان تقاضا بوده است. شاید اخباری که مبنی بر عدم دریافت کتاب توسط برخی دانش آموزان منتشر شده، مربوط به کسانی است که در سامانه ثبت کتاب درسی، ثبت نکرده اند.

وی افزود: افرادی که ثبت نام نکرده‌اند ممکن است نیازمند تکرار پایه یا افراد اعلام شده تحت عنوان ترک تحصیل، باشند لذا هیچ کمبودی نیست و افراد در صورت نیاز می‌توانند از طریق مراجع تعریف شده، کتاب درسی را دریافت کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش افزود: فروش تک جلدی کتاب‌های درسی نیز تا 15 اسفندماه از طریق سامانه فراهم است و همه افراد اعم از حقیقی یا حقوقی امکان دریافت کتاب از طریق پست را دارند لذا ما امروز نه تنها کمبود کتاب درسی نداریم بلکه کتاب به میزان کافی موجود هست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار