معاون پرورشی دبیرستان استعدادهای درخشان کاشمر

مسابقات موجب رشد همه‌جانبه استعداد تیزهوشان نیز می‌شود

کاشمر (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان استعدادهای درخشان کاشمر گفت شرکت در مسابقات نه تنها موجب افت تحصیلی دانش‌آموزان نشده، بلکه استعداد و توانایی آنها همه‌جانبه پرورش یافته است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات موجب رشد همه‌جانبه استعداد تیزهوشان نیز می‌شود

زهره مرادیان، معاون پرورشی دبیرستان فرزانگان متوسطه اول دختران در گفت‌وگو با پانا گفت:«اکثر دانش آموزان مدرسه در مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری شرکت می کنند و تقریبا نیمی از آنان در مراحل بعد رتبه های شهرستان و استان را کسب می کنند.»
وی با بیان اینکه درس، اولویت اصلی این دانش آموزان گفت: سعی کردیم به صورتی برنامه ریزی کنیم که شرکت در مسابقات در نمرات درسی آنان نیز موثر باشد مثل درس فرهنگ و هنر.
مرادیان افزود: من از فعالیت دانش آموزان دبیرستان خشنودی راضی هستم، زیرا آنان بسیار دانش آموزان باذوق و علاقمند به کارهای فرهنگی و هنری و در عین حال زرنگ و با استعداد هستند.
معاون پرورشی تیزهوشان ادامه داد: در مسابقات گروهی کسب مقام اول سرود و در مسابقات انفرادی مقام اول قرآن بالاترین رتبه های دبیرستان بوده و هیچکدام از شرکت کنندگان در مسابقات نه تنها افت تحصیلی نداشته اند بلکه با کشف استعداد دیگری در خودشان انگیزه بیشتری برای درس خواندن پیدا کردند و در واقع مسابقات موجب پرورش همه جانبه استعداد و توانایی آنان شده است.
مرادیان با بیان اینکه ذوق و شوق دانش آموزان در مسابقات از بهترین خاطراتش است گفت: خدا را شاکرم که افتخار خدمت به دانش آموزان عزیزم را دارم، بخصوص اینکه مسابقات فرهنگی هنری زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و ایجادکننده روحیه امید و نشاط بین دانش آموزان است و این‌ مسابقات می‌تواند در زنده نگه‌داشتن هنرهای بومی - محلی و احیای هنرها و صنایع‌دستی فراموش ‌شده نقش بسزایی داشته باشد. امیدوارم شاهد موفقیت پی درپی دانش آموزان در همه عرصه های فرهنگی و هنری باشیم.

خبرنگار: زهرا شهابیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار