مدیر آموزش و پرورش منطقه یک در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد:

آنچه ملت ما داشت و دنیا نداشت ایمان راسخ و اعتقاد بود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه یک در مراسم صبحگاه مشترک به نقش مهم ارزش‌های اعتقادی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با توجه به پیشرفت‌های صنایع دفاعی از عزم دشمنان برای هدف قرار دادن ایمان، ارزش‌های اعتقادی و اخلاقی مردم ایران سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۳۲۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آنچه ملت ما داشت و دنیا نداشت ایمان راسخ و اعتقاد بود
روز شنبه 29 آبان ماه ۱۴۰۰ به مناسبت هفته بسیج صبحگاه مشترکی با حضور ابوالقاسم حدادی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه یک، فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، مهدی سمائی؛ مسئول بسیج فرهنگیان، اعضای شورای مدیریتی و حراست منطقه و تنی چند از مسئولین منطقه در اداره آموزش و پرورش منطقه یک برگزار شد.
در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، حدادی ریاست منطقه پیرامون اهمیت هفته بسیج سخنرانی کرد.
ریاست آموزش و پرورش منطقه یک با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی در ایران گفت: آن زمان مردم ما با ابتدایی ترین سلاح ها در مقابل مدرن ترین تسلیحات اهدا شده به عراق ایستادگی کردند. آنچه ملت ما داشت و دنیا نداشت ایمان راسخ و اعتقاد بود.
حدادی با اشاره به ایمان مردم به رهبری امام (ره) در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز که خود ما مجهز به بهترین تجهیزات دفاعی هستیم؛ دشمنان ایمان ما را هدف قرار داده اند که باید از آن مراقبت کنیم.
وی با اشاره به نقش مهم تفکر و عملکرد بسیجی تصریح کرد: بسیج با تفکر انقلابی، ایثار و فداکاری از ابتدای انقلاب همراه با مدیریت جهادی بوده و در شرایط فعلی و در قالب گروه‌های جهادی و ‏رزمایش‌های مؤمنانه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، ضدعفونی کننده محلات و معابر و پیشگیری از این بلای بیوتروریسمی تلاش ‏های فراوان و قابل تقدیری داشته است.
حدادی در ادامه اضافه کرد: آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد توسعه اخلاق و ایمان باید گام های موثری بردارد و تحت لوای مقام معظم رهبری در این حوزه باید پیشگام باشد. از این رو آموزش و پرورش همچنان در رکاب مقام معظم رهبری برای رسیدن به همه اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایستاده است.
وی ابراز امیدواری کرد تا در این برهه زمانی با تکیه بر روحیه بسیجی نیز بتوانیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم و در راستای توسعه ی فرهنگ آموزش و پرورش گام های موثری برداریم.
گفتنی است؛ این مراسم به همت کانون بسیج فرهنگیان شهید مولایی و روابط عمومی اداره برگزار شد و رجب چمبرکی، مراسم صبحگاه و نیایش را اجرا کرد. البته در تمامی مدارس منطقه مدیران و معاونین مدارس به مناسبت اهمیت این هفته در مراسم آغازین خود برنامه های متناسب با این موضوع را اجرا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار