برگزاری مراسم تقدیر از مربیان برتر طرح‌های امور بانوان در رودهن

رودهن(پانا) - طی مراسمی در اداره آموزش و پرورش رودهن و با حضور مدیر و مسئول امور بانوان اعضاءکمیته بانوان، از مربیان برتر طرح‌های امور بانوان تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تقدیر از مربیان برتر طرح‌های امور بانوان در رودهن

در این نشست، پروین گشتاسبی کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش رودهن گزارش عملکرد برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته را ارائه داد و افزود: این طرح‌ها شامل مشارکت اجتماعی دختران، کودکیاری ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر پایه یازدهم، بهبود وضعیت بهداشتی دختران مدارس روستایی، توانمندسازی بانوان فرهنگی سرپرست خانوار و آموزش حقوق شهروندی است.

زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن نیز در رابطه با مقایسه نقش و جایگاه زنان امروز و دیروز در تاریخ و محدودیت‌ها و موانع موجود در راه رشد آنان مطالبی را بیان کرد و پیشرفت‌های بزرگ و شایان زنان امروز را نتیجه مجاهدت نسل‌های گذشته دانست.

در این نشست مقرر شد تا کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش رودهن با همکاری واحدهای پرورشی، پژوهش‌سرای منطقه و واحد مشاوره ضمن شناسایی مشکلات دانش‌آموزان، اولیا و دبیران کارگاه‌ های مناسب با هر گروه برگزار کند.

این نشست به‌ منظور تبیین طرح‌های امور بانوان در سال جاری و تقدیر از مربیانی که در طرح و برنامه‌های امور بانوان در سال ۹۹ با کارشناس امور بانوان در مدارس همکاری کردند، برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار