آگاهی و قدرتمندی بانوان باعث رشد و تعالی جامعه خواهد شد

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان کتاب‌یار و اجرای نمایشنامه از کتب زبان فارسی درآموزشگاه شهدای ایران تایرآموزش و پرورش اسلامشهربا حضور مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آگاهی و قدرتمندی بانوان باعث رشد و تعالی جامعه خواهد شد

در این مراسم فاطمه محمدی، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر در سخنانی با گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی با اشاره به وظایف واحد اموربانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر، توانمندسازی، ارتقاء آگاهی، عزت‌نفس و قدرتمند کردن بانوان را از جمله اهداف مورد نظر برشمرد.

وی بیان کرد: بهترین جایگاه برای رسیدن به اهداف ما مدارس هستند و با توجه به اینکه کرونا برنامه‌های فرهنگی ما را در دو سال اخیر تحت تأثیر قرار داد، معتقدیم آگاهی و قدرتمندی بانوان باعث تعالی و رشد جامعه خواهد شد و دختران دانش‌آموز ما از پتانسیل خوبی برخوردار هستند و در این مسیر با دیدن ناملایمات نباید خسته شوند و مسئولیت فردی خود را فراموش نکنیم.

محمدی تصریح کرد: در هیچ دوره گوشی و فضای مجازی جایگزین کتابخوانی نخواهدشد و ضرورت دارد کتاب و کتابخوانی در آموزش و پرورش و در میان کودکان ما ترویج پیدا کند که آگاهی و انتخاب بهترین راه و روش در جامعه تنها از مسیر مطالعه میسر خواهد بود.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار