تجهیز و نوسازی درمانگاه فرهنگیان شهرری

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد به‌زودی نوسازی فضای درمانگاه فرهنگیان شهرری و خرید تجهیزات جدید و به‌روز برای این درمانگاه انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز و نوسازی درمانگاه فرهنگیان شهرری

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو در جلسه هیأت مدیره درمانگاه فرهنگیان شهرری گفت: پوشش حداکثری امکانات رفاهی و خدماتی به معلمان از مهمترین اولویت ها و دغدغه‌های دولت‌ها به شمار می رود.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار معلمان در فرهنگ‌سازی و تربیت انسان‌های مولد جامعه، بر ضرورت توجه به تأمین نیازهای اولیه و اساسی آنها تأکید کرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل شهرستان‌ها افزود: بر این اساس در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اقدامات موثری با رویکرد تقویت خدمات‌رسانی کمی و کیفی به معلمان صورت گرفته و برنامه‌های ویژه‌ای اندیشیده شده است.

یوسف بهارلو تصریح کرد: در این راستا به زودی با تصویب بودجه مناسب، شاهد نوسازی فضای درمانگاه فرهنگیان شهرری و خرید تجهیزات جدید و بروز برای این درمانگاه خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار