میلاد محمدی‌گرجانی:

کتاب همراه و دوست تمام تنهایی‌هاست

تهران (پانا) - مسئول معاونت علمی و پژوهشی حوزه مقاومت بسیج ۳۲۷ حضرت سیدالشهدا علیه السلام ضمن تاکید بر اهمیت کتابخوانی، بر نقش کتاب در زندگی روزمره انسان و رشد معلومات و آموخته‌ها تاکید کرد و گفت کتاب همراه و دوست تمام تنهایی‌هاست.

کد مطلب: ۱۲۳۱۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کتاب همراه و دوست تمام تنهایی‌هاست

میلاد محمدی‌گرجانی؛ مسئول معاونت علمی و پژوهشی حوزه مقاومت بسیج ۳۲۷ حضرت سیدالشهدا به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی در گفت و گو با پانا گفت:« از اهمیت مهم کتابخوانی می‌توان به همدم بودن و رفیق بودن آن اشاره کرد که کتاب یکی از بهترین دوستان تنهایی‌های انسان است و انسان می‌تواند با آن رشد کند و به تعالی برسد. ضمن اینکه اوقات فراغت خوبی را نیز برای خود رقم می زند.»

محمدی‌گرجانی افزود:«فرهنگ کتابخوانی در جامعه ما کمی نسبت به فرهنگ کتابخوانی جهانی از ارزش پایین‌تری برخوردار است که این موضوع باید تقویت شود.»

وی تاکید کرد:« راه‌های تقویت فرهنگ کتابخوانی، در اختیار گذاشتن کتاب‌های ارزان‌قیمت و همچنین با کیفیت و پرمحتوا است. به صورتی که یک نوجوان، جوان و یک دانشجو و حتی سنین بزرگ تر، از آن کتاب به نحو احسن استفاده کنند و به معلوماتشان اضافه شود و اوقات فراغت خوبی را با آن کتاب داشته باشند.»

محمدی‌گرجانی خاطرنشان کرد:«برای اهمیت کتاب و کتابخوانی که باید در فرهنگ ایران رشد کند می شود به بعضی از روش های مهم کتابخوانی، مانند استفاده از هیئت های اندیشه ورز اشاره کرد که چند نفر از صاحب‌نظران فرهنگی، کتابخوانی و علمی و پژوهشی در آن حضور پیدا کنند و مبحثی را شروع کنند که چگونه می توان فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه اسلامی بخصوص ایران پرورش و رواج داد. امیدوارم که بتوان در جامعه اسلامی ما این فرهنگ مهم و عزیز جا بیفتد و نوجوانان و جوانان این مرز و بوم از اهمیت و تاثیرگذاری آن مطلع شوند.»

محمدی‌گرجانی در پایان، هفته کتاب و کتابخوانی را به دوستداران کتاب تبریک گفت.

خبرنگار دانش آموز : حمیدرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار