حیات امام‌عسکری (ع) اجتماعی، فرهنگی، تبلیغی و سیاسی بوده است

شهرری(پانا)- آیین جشن بزرگ میلاد امام‌حسن عسکری(ع) یازدهمین پیشوای شیعیان جهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آموزشگاه آرمیتا مصلی نژاد ناحیه دو شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حیات امام‌عسکری (ع) اجتماعی، فرهنگی، تبلیغی و سیاسی بوده است

حمیده دانشمندی مدیر آموزشگاه آرمیتا مصلی‌‌نژاد ناحیه دو شهرری ضمن تیریک این میلاد و خیر مقدم به دانش آموزان با اشاره به ابعاد مختلف زندگانی نورانی امام عسکری‌(ع) اظهار کرد: حیات این امام همام مانند دیگر امامان معصوم‌(ع) تَک بُعدی نبوده و اجتماعی، فرهنگی، تبلیغی و سیاسی بوده است.

او آن امام همام را سخاوتمند و دارای خُلق و خوی پسندیده دانست و گفت: ما باید کمک‌ به نیازمندان و محرومان و همچنین چگونگی برخورد با دوستان و آشنایان خود را از امام‌ عسکری بیاموزیم.

دانشمندی خاطرنشان کرد: طبق روایتی از آن حضرت کار خِیر وقتی به کمال می رسد، که در انجام آن عجله کنیم، آن را بزرگ جلوه ندهیم و همچنین بواسطه آن خودنمایی نکنیم و آبروی کسی که به او خِیری را رساندیم نیز حفظ کنیم.

مدیر آموزشگاه ارمیتا مصلی‌نژاد ناحیه دو ری خاطر نشان کرد: حضرت امام حسن عسکری(ع) هنگامی که یکی از بدترین دشمنانش از او طلب حاجتی را داشت، قبل از آنکه درب خانه او را بزند حاجت او را برآورده کرد.

لازم به ذکر است،اجرای گروه‌های سرود، تواشیح و دکلمه خوانی دانش آموزان از برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار