سامانه سامد استانداری زمان پاسخگویی به درخواستهای بهرهبرداران را کوتاه می کند
تبریز (پانا) - رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در مرکز سامد استانداری حضور یافته و به تلفنهای مردمی و سوالات و مشکلات بهرهبرداران و فعالانبخش کشاورزی پاسخ گفت.
اکبر فتحی در سامانه سامد استانداری (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) حضور یافته و به سوالات و مشکلات بهره برداران و فعالین محترم بخش کشاورزی پاسخ گفت.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در حاشیه این حضور با بیان اینکه با وجود سامانه سامد استانداری، فرایند پاسخگویی مدیران به مردم، ارباب رجوع به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی کوتاه می شود گفت: کاهش مراجعات حضوری بهره برداران و کشاورزان، کاهش هزینه و زمان، رسیدن به پاسخ در زمان کوتاه از جمله فواید استفاده از سامانه سامد استانداری است که در ارایه خدمات دستگاههای اجرایی به شهروندان موثر است.
وی با بیان اینکه با ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاههای اجرایی است تا با شناسایی این موارد از طریق مردم جهت اصلاح و برطرف کردن موارد اشاره شده برنامه ریزی تا رضایت مندی مردم افزایش یابد افزود: بیشترین آمار تماسهای وارده در سامانه سامد در حوزه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در خصوص تامین نهاده های دامی، خرید ماشین آلات کشاورزی و موضوعات مرتبط با امور اراضی و تغییر کاربریهای غیرمجاز بود.
وی در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز کلیه موارد بازگو شده توسط کشاورزان، بهره برداران و هم استانی های عزیز پاسخ داده شد و تعدادی از آن جهت بررسی های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری و پاسخهای لازم به شهروندان گرامی ارائه می شود .
گفتنی است ۱۰ نفر از مردم و بهره برداران بخش کشاورزی از سراسر استان آذربایجان شرقی در ساعات اعلام شده با شماره گیری تلفن ۱۱۱ ، ضمن ارتباط مستقیم با رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ، مسائل و پرسش های خود را در حوزه های مختلف بخش کشاورزی با فتحی در میان گذاشته و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز ضمن استماع مشکلات و سوالات تلفنی بهره برداران، راهنمایی های لازم در خصوص رفع مشکلات آنان را ارائه کرد.
ارسال دیدگاه