معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد:

نظارت مستمر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس بازگشایی شده

قزوین (پانا) - معاون آمورش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد نظارت‌های مستمری از سوی کارشناسان آموزش و پرورش و همچنین کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۰۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نظارت مستمر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس بازگشایی شده

توفیق محمدحسینی، معاون آمورش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: نظارت های مستمری از سوی کارشناسان آموزش و پرورش و همچنین کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام می شود.

توفیق محمد حسینی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس متوسطه دوم از 15 آبان ماه؛ خوشبختانه استقبال دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس مناسب است.

وی با اشاره به گروه بندی کلاس های درسی و آموزش حضوری دانش آموزان یادآور شد: با این اوصاف، آموزش در فضای مجازی تعطیل نیست؛ چرا که همزمان که معلم برای گروهی از دانش آموزان حاضر در کلاس درس تدریس می کند، این آموزش به صورت مستقیم در گروه کلاسی شاد پخش و دیگر دانش آموزان از این آموزش ها بهره مند می شوند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مسئولان مدارس و همچنین دانش آموزان، تصریح کرد: بدین منظور همزمان با نظارت مراقبان سلامت در مدارس، واحدهای ارزیابی عملکرد و کارشناسان آموزش و پرورش در مناطق مختلف بازدیدهای مستمری از واحدهای آموزشی داشته و بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس نظارت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز بازدیدهایی ازواحدهای آموزشی داشته و بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس نظارت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار