در گفت‌وگو با پانا

مهدی عظیمی‌ میرآبادی: جریان غالب مستندسازی کشور با اهداف برخی جشنواره‌ها متفاوت است

شیوه آنلاین به جشنواره‌ها کمک می‌کند/ «سینماحقیقت» موثر و پرمخاطب است

تهران (پانا) - دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تاکید کردکه اکران آنلاین یکی از امکانات موجود است که باعث رشد و تقویت جشنواره‌های سینمایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۰۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مهدی عظیمی‌ میرآبادی: جریان غالب مستندسازی کشور با اهداف برخی جشنواره‌ها متفاوت است

مهدی عظیمی میرآبادی دبیر جشنواره فیلم مقاومت و تهیه‌کننده سینما درباره جشنواره «سینماحقیقت» گفت: جشنواره «سینماحقیقت» به فیلم مستند به صورت حرفه‌ای و متمرکز می‌پردازد و به همین دلیل بسیار قابل احترام و مورد اعتناست و باید به آن توجه بیشتری شود.
این تهیه‌کننده درباره تاثیر جشنواره «سینماحقیقت» بر تولید فیلم‌های مستند گفت: تاثیر جشنواره «سینماحقیقت» بر فیلم‌های مستند درشکل گیری جریان‌ها و تولیدات مشهود است. اگر جزیی‌نگر باشیم باید کمی در تولیدات مستند تجدیدنظر شود. می‌بینیم جریان غالب مستندسازی کشور با اهداف برخی جشنواره‌ها متفاوت است و تولیدات مسیر دیگری را طی می‌کنند.
عظیمی میرآبادی درباره برگزاری آنلاین جشنواره‌ها عنوان کرد: سال گذشته تجربه اکران آنلاین فیلم‌ها را در برخی جشنواره‌ها مثل جشنواره «سینماحقیقت» و جشنواره فیلم مقاومت از سر گذراندیم، این مساله باعث شد به این نتیجه برسیم که شیوه نمایش آنلاین یکی از امکانات کمک‌دهنده به جشنواره‌ها است. حتی اگر جشنواره به صورت حضوری برگزار شود، اکران آنلاین یکی از ظرفیت‌هایی است که باعث بهتر برگزار شدن جشنواره‌ها می‌شود.
پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» از 18 تا 25 آذرماه با دبیری محمد حمیدی مقدم برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار