پیام مشاور امور زنان آموزش و پرورش به مناسبت نخستین بانوی شهیده تفحص

تهران (پانا) - مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش به مناسبت نخستین بانوی شهیده تفحص (فاطمه اسدی) پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مشاور امور زنان آموزش و پرورش به مناسبت نخستین بانوی شهیده تفحص

متن پیام زهرا پناهی روا مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش به مناسبت شهیده فاطمه اسدی نخستین بانوی شهیده تفحص کشور به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سرزمین ایران اسلامی همواره معطر و مزین به خون شهیدانی است که غیرت و جوانمردی و شجاعت را بر تارک قله های انسانیت ثبت کرده اند و تا همیشه تاریخ این افتخار را از خود بر جای گذاشته اند.

پیکر شهیده بانو فاطمه اسدی که پس از ٣٧ سال چشم انتظاری توسط نیروهای عزیز تفحص، شناسایی شد، بار دیگر عطر اخلاص و پیام استقامت و صلابت این شیر زن انقلابی فقید را طنین انداز کرد. این بانوی شهیده توسط افراد مزدور حزب دموکرات به شهادت رسیده بود که شهادت مظلومانه اش پرده از چهره کریه این وابستگان خائن استکبار برداشت، او که نخستین بانوی تفحص شده است توسط ددمنشان دموکرات تیرباران شده و پسر کوچکش نیز به دلیل نبود سرپرست در گهواره از دنیا رفت.

اینحانب ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروهای تفحص در شناسایی پیکرهای مطهر شهدا بر پیام مهم این اتفاق تاریخی تاکید میکنم که زنان ارزشی و انقلابی میهن عزیزمان با تاسی از الگوی زنان مسلمان حضرت فاطمه زهرا (س) همواره در تمامی عرصه های مهم و راهبردی همچون پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی و حرکت به سوی ایران قوی هم پای مردان و حتی پیشگام تر از آنان بوده و هستند. جامعه زنان و دختران آموزش و پرورش کشورمان نیز به عنوان بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی و فرهنگ ساز کشور همواره با پاسداشت وظیفه دینی و انقلابی خود با آرمان‌های شهدا به ویژه این بانوی شایسته تجدید میثاق خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار