رانندگان در تردد از جاده‌های کوهستانی تالش تجهیزات زمستانی داشته باشند

رشت (پانا) - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت جاده اسالم به خلخال برف‌روبی و نمک پاشی شده و تردد در آن در جریان است، اما رانندگان آن مسیر و سایر راه‌های کوهستانی، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۳۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رانندگان در تردد از جاده‌های کوهستانی تالش تجهیزات زمستانی داشته باشند

به گزارش ایرنا، غلامحسین بختشایی ارتفاع برف در کنار جاده اسالم به خلخال را ۲۰ سانتیمتر اعلام کرد و گفت: مسیر یاد شده با تلاش راهداران برفروبی و نمک پاشی شده است و اکنون بارش برف خفیف ادامه دارد.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه در جاده کوهستانی اسالم به خلخال تداوم دارد اما با توجه به شرایط جوی، به رانندگان توصیه می شود علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، از سالم بودن بخاری، برف پاک کن و آب پاش خودروها اطمینان داشته باشند.

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های اردبیل و گیلان است و به دلیل ارتفاع زیاد و داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، برفگیر و پر تردد است.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز از برطرف شدن ریزش جزئی گل و لای در راه روستای مشند بخش مرکزی و قسمتی از جاده کوهستانی حیران و برقرار بودن تردد در جاده ها خبر داد.

بابک حیدرزاده رئیس جمعیت هلال احمر آستارا نیز با اعلام آماده باش نیروهای امدادی در پایگاه صیادلر گردنه حیران، ارتفاع برف در محدوده این مسیر را پنج سانتی متر اعلام کرد.

سازمان هواشناسی برای شهرستان های تالش و آستارا در غرب گیلان بارندگی و کاهش دما پیش بینی کرده بود و دستگاه های اجرایی مرتبط برای خدمات رسانی به مردم، آماده هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار