بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از مدارس سنندج

سنندج (پانا) - در راستای نظارت بر فعالیت‌های مدارس و بررسی وضعیت آموزشی و مسائل بهداشتی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به صورت سرزده از دبیرستان شاهد شهید یدالله محمدی سنندج بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از مدارس سنندج

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، در راستای نظارت بر فعالیت های مدارس و بررسی وضعیت آموزشی و مسائل بهداشتی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به همراه رئیس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل به صورت سرزده از دبیرستان شاهد شهید یدالله محمدی سنندج بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش کردستان فعالیت های این واحدهای آموزشی در محورهای مختلف را ارزیابی کرد و با مدیر، معلمان مدرسه و دانش آموزان گفتگو کرد.

وی در جریان این برنامه با تشکر از تلاش کلیه فرهنگیان در راستای پیگیری برنامه های بازگشایی مدارس، از نحوه تشکیل کلاس های درس به صورت گروه بندی و حضور نوبتی دانش آموزان، کیفیت رعایت امور بهداشتی، ضد عفونی و گند زدایی مدارس، استفاده دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی و آموزشی از وسایل بهداشتی نظیر ماسک، تهیه و تدوین اطلس آموزشی و تشکیل شورای مدرسه، اطلاع رسانی به خانواده ها و نحوه تعامل با اولیا بازدید کرد و توصیه های لازم را به مدیر، معلمان و دانش آموزان ارائه کرد.

رشید قربانی سلامت دانش آموزان را مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی و یادگیری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در فعالیت مدارس فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی یک اصل مهم است، آموزش حضوری را اولویت استان دانست.

وی در پایان این بازدید با اشاره به برنامه بازدید سرزده از فعالیت واحدهای آموزشی، وضعیت مدارس را در اجرای برنامه ها مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته تاکنون قریب به اتفاق مدارس در رعایت پروتکل های بهداشتی موفق عمل کرده اند و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز رضایت بخش بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر اینکه مسائل بهداشتی از جانب دانش آموزان و مربیان و متولیان امر به خوبی رعایت می شود و والدین نگرانی در این خصوص نداشته باشند، اظهار کرد: در صورتی که دانش آموزی به هر دلیل کسالت داشت، نیاز نیست در کلاس حضوری شرکت کند و باید تا زمان بهبودی کامل استراحت داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار