انتخابات دانش‌آموزی، تکریم عملی شخصیت دانش‌آموزان است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت انتخابات دانش‌آموزی، موجب تکریم عملی شخصیت، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات دانش‌آموزی، تکریم عملی شخصیت دانش‌آموزان است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین برگزاری بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی که بصورت نمادین در آموزشگاه متوسطه دوره دوم امام خمینی ناحیه یک اردیل برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه انتخابات دانش آموزی در راستای ساحت تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی سند تحول بنیادین است، گفت: انتخابات دانش آموزی، تکریم عملی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان را محقق می کند.

وی افزود: ترویج فرهنگ مشارکت‌جویی، تعاون، مسئولیت‌پذیری، بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان در اصلاح مقررات و برنامه‌های مربوط به آن‌ها، تقویت روحیه خودباوری، تبادل‌نظر در مورد راهکارهای تقویت تربیت دینی، اخلاقی و اجتماعی دانش‌آموزان و… از اهداف مجلس دانش‌آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات دانش آموزی، بعنوان تمرینی برای آینده است، تصریح کرد: کاندیداهای این انتخابات بایستی محور برنامه های خود را با دقت انتخاب کنند، تا پس از منتخب شدن بتوانند این برنامه ها را محقق سازند و اعتماد بوجود آمده مخدوش نشود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به همراهی اولیا مدارس با دانش آموزان منتخب در اجرای برنامه های تعیین شده تاکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، الگویی تاثیرگذار برای دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیر و مشارکت‌جو هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار