معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان طرقبه شاندیز:

سفیران سلامت باعث ترویج سلامتی در مدارس می‌شوند

طرقبه (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان طرقبه شاندیز عنوان کرد سفیران سلامت باعث ترویج سلامتی در مدارس و الگوی رعایت مسایل بهداشتی در مدرسه هستند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سفیران سلامت باعث ترویج سلامتی در مدارس می‌شوند

مراسم افتتاحیه برنامه سفیران سلامت در شهرستان طرقبه شاندیز با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و کارشناسان اداره آموزش و پرورش و جمعی از دانش‌آموزان شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان طرقبه شاندیز ضمن خوشامدگویی و قدردانی از همکاری کارشناسان شبکه بهداشت در بحث واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان، در رابطه با افزایش تعاملات بین شبکه بهداشت شهرستان با آموزش و پرورش تاکید کرد و درباره تشکل های دانش آموزی و خصوصا برنامه سفیران سلامت و اهمیت اجرای آن در ارتقا سطح کیفی بهداشت مدارس سخنانی را بیان کرد.

عزیزالله سعیدی گفت: سفیران سلامت باعث ترویج سلامتی در مدارس و الگوی رعایت مسایل بهداشتی در مدرسه هستند.

بعد از نمایش گزارش تصویری فعالیت های سفیران مدارس، کارشناس آموزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان به تشریح برنامه سفیران سلامت دانش آموزی و نقش اولیا در تعامل با مدرسه پرداخت.

در ادامه مقداد کارشناس تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش، ضمن قدردانی از فعالیت های سفیران و کسب رتبه های استانی به اهمیت این برنامه و نقش مهم مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در تشکل‌های دانش آموزی و آموزش همسالان اشاره کرد.

در پایان این مراسم، اعطای کارت عضویت و جوایز به سفیران منتخب صورت گرفت و سوگند نامه توسط یکی از سفیران سلامت قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار