افتتاحیه طرح سفیران سلامت در منطقه ١٩

تهران(پانا) - رئیس اداره سلامت و تندرستی شهر تهران بر استفاده از فرصت‌های بوجود آمده برای جنبه‌های عمومی آموزش بر توجه بیش از گذشته تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه طرح سفیران سلامت در منطقه ١٩

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ١٩ تهران، به همت کارشناسی سلامت و تندرستی منطقه، افتتاحیه طرح سفیران سلامت با حضور منصور سیف؛رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٩ ومهدی شاملو؛معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه به میزبانی دبستان شهید کریمی ١ برگزار شد.

سیف؛ رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم ضمن قدردانی از همکاران منطقه به جهت برگزاری این مراسم ارزشمند و نیز با اظهار خوشحالی از حضور مجدد دانش آموزان در مدارس بر اساس پروتکل های ابلاغی بیان کرد: مدارس بدون حضور فیزیکی دانش آموزان معنای واقعی پیدا نمی کند و حضور دانش آموزان بعد از ٢٠ ماه در مدارس نوید بخش آغاز مجدد شور و نشاط در جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز با واکسیناسیون اکثریت جامعه و به ویژه معلمان و دانش آموزان متوسطه اول و دوم شرایط اولیه مطلوب برای بازگشایی حضوری مدارس مهیا شده است، گفت: از دانش آموزان سفیران سلامت مدارس می خواهم تا در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در این دوران تا پایان بیماری کرونا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از فرصت پیش آمده و شرایط جدیدی که به خاطر اهمیت سلامت مردم در خصوص شیوع بیماری کرونا پدیدار شده استفاده کنیم و به جنبه‌های عمومی آموزش سلامت بیش از گذشته توجه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار