آیین افتتاحیه برنامه سفیران سلامت دانش‌‌آموزی استان قم برگزار شد

قم(پانا) - آیین افتتاحیه برنامه سفیران سلامت دانش‌‌آموزی استان قم امروز در ارتباط مجازی با سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش و با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قم در سالن جلسات شهید سلیمانی این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه برنامه سفیران سلامت دانش‌‌آموزی استان قم برگزار شد

در ابتدای این آیین که با رویکرد اهمیت مشارکت سفیران سلامت در واکسیناسیون کرونا و بازگشایی مدارس برگزار شد، «اعظم گودرزی» سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در ارتباط مجازی طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت اظهار داشت: اگر قرار باشد جامعه ای از نظر سلامت دارای رشد و پیشرفت باشد، باید در ابعاد مختلف سلامت جسمی، روحی و معنوی هماهنگی داشته باشد.

وی با توجه به اهمیت واکسیناسیون و بازگشایی مدارس افزود: واکسینه شدن، سلامت جامعه را تضمین میکند واز سفیران سلامت انتظار داریم اگر اطرافیان آنها در مقابل کرونا واکسینه نشدند، آنها را به واکسیناسیون دعوت کنند.

در ادامه، «محسن رمضان بیگی» معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: هدف نهایی سند تحول نظام آموزش و پرورش، تربیت انسان صالح و مومن است.

وی افزود: موضوع سند تحول، دانش آموز، محل ماموریت سند تحول، مدرسه، مامور اجرای سند تحول، معلم و در این زمینه مراقبان سلامت هستند.

رمضان بیگی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین شاخصه هایی که می تواند به عنوان یک عامل موفقیت، برای یک مراقب سلامت در نظر گرفته شود، اثر گذاری آن است.

وی افزود: مراقبان سلامت با راهبردی درست و منطقی در مقابل ویروس کرونا، با مشارکت سفیران سلامت دانش‌آموز و راه اندازی کمپین هایی در فضای مجازی، رعایت پروتکل های بهداشتی را به طور پیوسته هشدار می دادند و اعلام می کردند.

در آیین فوق، «محمد احمدی» رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش قم، «فرزانه باقری» کارشناس این اداره و تعدادی از مراقبان و سفیران سلامت نیز حضور داشتند و مراسم به طور مستقیم از شبکه شاد پخش شد.

در ابتدای این آیین، «سید امیرمحمد میره ای» دانش آموز سفیر سلامت آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد، سپس در پایان، برگزیدگان پویش سپاس از مدافعان سلامت و همچنین برگزیدگان جشنواره سفیران سلامت با اهداء هدایایی تجلیل شدند.

خبرنگاردانش‌آموز: فاطمه خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار