تخصیص اعتبار مورد نیاز خرید ابزار هوشمند آموزشی برای دانش‌آموزان دختر

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در راستای ارتقای سطح فرهنگ و دانش خانواده به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۲۲۹۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص اعتبار مورد نیاز خرید ابزار هوشمند آموزشی برای دانش‌آموزان دختر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به امضا رسید.

با توجه به اهمیت نهاد خانواده در پیشبرد برنامه‌های مختلف توسعه و بهبود وضعیت کشور و ارتقای سطح علم و دانش به ویژه در میان دختران و رفع نیازهای آموزشی آنها این تفاهم‌نامه منعقد شد.

تفاهم‌نامه مورد اشاره با هدف ارتقای شاخص عدالت آموزشی از طریق فراهم کردن بسترهای نرم افزاری مورد نیاز، بهبود شاخص سرانه فضاهای آموزشی و ارتقای تجهیزات و امکانات فضای آموزشی دختران دانش آموز با اولویت مناطق محروم، به امضای مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و لیلا سادات زعفرانچی معاون بررسی‌های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری رسید.

تخصیص اعتبار مورد نیاز خرید و توزیع اقلام و ابزارهای هوشمند آموزشی بابت دختران دانش‌آموز به خصوص در مناطق محروم و تجهیز مدارس دخترانه به امکانات آموزش‌های مهارتی، اولویت دادن به ساخت و تکمیل مدارس دخترانه مناطق محروم از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار