بوربور: شهدا، یاران آخرالزمانی سیدالشهدا هستند

بهارستان دو(پانا) - در مراسم یادواره شهدا که در راستای اجرای طرح وزارتی لاله‌های روشن در دبیرستان حکمت آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزار شد، از خانواده‌های معظم شهدا حاضر در مراسم تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بوربور: شهدا، یاران آخرالزمانی سیدالشهدا هستند

در این مراسم سروان احمد بوربور، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان بهارستان اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که در محفل شهدا و زیر سایه حماسه‌ای که شهدا آفریدند خدمت و زندگی می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: شهدای مدافع حرم کسانی هستند که به خاطر کشور و مردم و انقلاب و دین، تمام داشته‌های خود را نادیده می‌گیرند و از جان خود می‌گذرند، مانند شهید مدافع حرم، وهب سپاه اسلام، هادی شجاع که در عملیات محرم ۱۳۹۴به فیض شهادت نائل شد.

احمد بوربور تاکید کرد: هدف ما از این سخنان این است که بگوییم این شهیدان همان یاران آخرالزمانی حضرت سیدالشهدا(ع) هستند. کسانی که شب عاشورا هنگامی که نوری در خیمه حضرت الشهدا(ع) برقرار بود به ندای سیدالشهدا(ع) لبیک گفتند و با گذر زمان در کربلای ایران و کربلای اسلام در جبهه مقاومت در یک فاصله زمانی در عصر ما به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بهارستان افزود: تفاوت شهدا با انسان‌های دیگر در دو بخش است اولین تفاوت این است که شهیدان مصداق عمل به آیه 14 سوره علق هستند که در تمامی تفکرات و همه‌ تلاش‌ خود یک نکته را رعایت کردند که خدا ما را می‌بیند و هر قدمی که برداشتند به خدا توکل کردند و خدا هم آنها را یاری کرد، زیرا خداوند می‌فرماید، اگر دین خدا را یاری کردید خداوند هم شما را یاری خواهد کرد، دومین تفاوت شهدا در این است که آنها از داشته‌های خود گذشتند تا ما انسان‌ها به دارایی همچون امنیت و عافیت برسیم.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار