معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

برگزاری نشست تخصصی کارشناسان آموزش متوسطه شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - اولین نشست تخصصی با کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش دوره اول متوسطه شهرستان‌های استان تهران در راستای تبیین طرح و برنامه‌های جاری در سال تحصیلی 1401-1400 با حضور رئیس اداره دوره اول آموزش متوسطه و کارشناس مسئولان و کارشناسان مناطق به میزبانی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تخصصی کارشناسان آموزش متوسطه شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی گفت: اولین نشست تخصصی با کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش دوره اول متوسطه شهرستان‌های استان تهران در راستای تبیین طرح و برنامه‌های جاری در سال تحصیلی 1401-1400 با حضور رئیس اداره دوره اول آموزش متوسطه و کارشناس مسئولان و کارشناسان مناطق به میزبانی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

وی افزود: جاری سازی رویکردها، سیاست‌ها، راهبردها و فعالیت‌های اختصاصی آموزش دوره اول متوسطه در مرحله سوم تربیت یعنی سنین مربوطه به دانش‌آموزان دوره اول متوسطه نقش سازنده و بسزایی دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: توجه به توانایی‌ها و مهارت‌های فردی دانش‌آموزان، پرورش استعدادهای دانش‌آموزان، زمینه‌سازی برای شناخت علائق شخصی و پرورش قدرت تخیل و همچنین توجه به عنصر اختیار در تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی دانش‌آموزان از ضروریات و اولویت‌های اصلی دوره اول متوسطه در مدارس است.

هاشمی تصریح کرد: ارائه طرح و برنامه‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در آموزش دوره اول متوسطه از دیگر بخش‌های این نشست بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار