مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

جشنواره معلمان هنرمند، گنجینه‌ای از هنر است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس، جشنواره معلمان هنرمند را گنجینه‌ای از هنر دانست که مانند غواصی، مروارید درون صدف معلمان را شناسایی و کشف می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره معلمان هنرمند، گنجینه‌ای از هنر است

فرهاد اسماعیلی امروز در افتتاحیه دومین جشنواره معلمان هنرمند در شیراز، حسن اعتماد وزارت آموزش و پرورش در سپردن میزبانی جشنواره معلمان هنرمند و واگذاری دبیرخانه دائمی این جشنواره به فارس را افتخاری برای این استان برشمرد و افزود: معلمی خود یک هنر است و در واقع این هنر معلم است که با استفاده از هنر و مهارت خود انسان تربیت می‌کند.
وی ادامه داد: شرایط کرونا اجازه نداد که از برگزیدگان دوره نخست این جشنواره به بدرستی استفاده کنیم و امسال با بازگشایی حضوری مدارس و نیاز روحی بیشتر دانش‌آموزان به هنر، برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از ظرفیت معلمان خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: دو نوع نگاه به معلمان هنرمند مطرح است که یکی استفاده از هنر معلمی در تدریس و در رشته‌های تخصصی خود است و دیگری استفاده از ابزار هنر برای رشد و تربیت دانش آموزان است.

گفتنی است دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند سراسر کشور، امروز 16 آبان ماه در حافظیه شیراز افتتاح شد و معلمان و فرهنگیان بازنشسته می‌توانند از یکم آذرماه تا 20 بهمن با مراجعه به سایت جشنواره artistteachers.ir نسبت به ثبت نام در جشنواره و بارگذاری اثر خود اقدام کنند.

خبرنگار: عسل رستمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار