پیام تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش فارس به پاس شرکت بیش از ۲۳ هزار معلم فارسی در دومین دوره جشنواره معلمان هنرمند کشور به میزبانی شیراز

شیراز ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس به پاس شرکت از ۲۳ هزار و ۵۴۰ معلم فارسی در دومین دوره جشنواره معلمان هنرمند کشور به میزبانی شیراز پیامی را ارسال کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش فارس به پاس شرکت بیش از ۲۳ هزار معلم فارسی در دومین دوره جشنواره معلمان هنرمند کشور به میزبانی شیراز

متن پیام محمدخلیل عسکری به شرح زیر است: به‌نام خدای هنر آفرین "غیر از هنر که تاج سر آفرینش است بنیاد هیچ منزلتی پایدار نیست" هنرمندان فرهیخته و نیک اندیش، راز و رمز پویایی هنر، کشف آن است و آسمان هنر به برکت این لحظه‌های رنگارنگ انسان دربند خاک را به معراج حضور بر می‌کشاند و چه خرّم هنری که از چشمه زلال روح و روان آدمی متجلّی شده‌باشد.
چه معماری باشکوهی است بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه در آموزش و پرورش داشته باشد، رسالت شما هنرمندان؛ دمیدن جان به روح خستگی ناپذیرِ دوستداران هنر و اندیشه است.
دست‌های بی تکرار شما با شورآفرینی و بی‌تابی زیباترین هنر را آفریده‌است و این هنر ارزنده شما درگستره آموزش و پرورش گنجینه بی بدیلی از زیبایی هستی را عرضه داشته‌است.
خرسندیم که شاهد حضور شما در دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند وزارت آموزش و پرورش به میزبانی استان فارس بوده‌ایم، سرزمینی که از دیرباز مهد فرهنگ، شعرو هنر و تمدن بوده‌است.

به پاس شرکت شما در دومین جشنواره ملی معلمان هنرمند، از تلاش های هنرمندانه تان تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

خدا را شاکریم که از زلال دست‌های توانمند شما نسل آینده ساز کشور به سمت هنر و نقش آفرینی هدایت می‌شوند. درایت و فرزانگی شما را در پیشبرد اهداف مقدس آموزش و پرورش قدردان هستیم و هنر شما را می‌ستاییم و امیدواریم که شاهد موفقیت و بهروزی شما در عرصه علم و هنر و دانش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار